Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

zoeker

zoeker

29-12-2011 om 10:18

Waar koop ik een goede houten voordeur in utrecht?

Heeft iemand van jullie ervaring met het bestellen van een nieuwe houten voordeur in Utrecht? Ik zie allerlei leveranciers op het internet met allerlei mogelijke modellen. We zijn absoluut niet handig dus het moet gewoon in 1x goed zijn, afgelakt en wel. Heeft iemand ervaring met het laten vervangen door een schilder?
Bedankt voor het meedenken....

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Tinus_p

Tinus_p

29-12-2011 om 11:16

Rondvragen in de buurt

zoeker:
"Heeft iemand ervaring met het laten vervangen door een schilder?"
Dat is een zinloze vraag. In het algemeen vervangen schilders geen deuren (ze schilderen), maar mss is dit een hele handige schilder. Het beste is, om in de buurt rond te vragen, of iemand goede klusbedrijven/kleine aannemers kent.

Sancy

Sancy

29-12-2011 om 19:01

Niet de aanschaf

van een houten deur is het probleem denk ik, een houten voordeur bestellen kun je denk ik best wel . De moeilijkheid zit vooral in het juist afhangen van de deur. daar zou je een timmerman of klusbedrijf voor kunnen benaderen.

Rafelkap

Rafelkap

29-12-2011 om 19:18

Misschien

Ik kan even voor je nakijken, maar ik ken een bedrijfje (komen ook in U)die dakkapel en kozijnen bij ons heeft gedaan, en ook een schuurdeur.
Ze zijn niet heel goedkoop, maar wel heel goed en hebben geen radiootje. Zal ik even in de papieren neuzen?

zoeker

zoeker

30-12-2011 om 08:04

Fijn, die reacties

Ik kom langzamerhand tot een 'beeld' om een goede beslissing te nemen. Inderdaad rondvragen (de huizen in deze buurt zijn al wat ouder en het gebeurt dus vaker) en het is inderdaad niet zozeer de aanschaf, maar het afhangen en compleet inclusief sluitwerk e.d. wat het voor ons ingewikkeld maakt. Als je het niet zelf kunt, moet je daarvoor een vakman inhuren en daarvoor zijn de ervaringen van anderen weer heel belangrijk.
Ik ga maar eens rondvragen in de buurt!
Wel is al duidelijk dat het een dure grap wordt, maar ja - we reserveren hier flink wat geld voor, inclusief de andere klussen zoals schilderwerk e.d. wat nog aan de voorkant gedaan moet worden. Dan is het maar weer netjes!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.