Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Tango

Tango

18-10-2015 om 22:06

Waar koop ik betaalbare zwarte jongenshandschoenen

Ik zoek voor zoon een paar eenvoudige zwarte handschoenen, gewoon van die gebreide, niet al te dikke. Lijkt eenvoudig, maar niet dus. In diverse winkels (o.a. Zeeman, Scapino, Wibra) al mis gegrepen.
Zoon gebruikt de handschoenen voor het voetballen maar omdat hij nogal eens een handschoen kwijtraakt wil ik niet van die dure sporthandschoenen kopen. Vorig jaar vond ik een paar bij de H&M maar die zat in een set van 3, met een donkerblauw en een grijs paar. Van alledrie de paren is hij er wel eentje kwijtgeraakt en 1 zwarte ging ook nog kapot.
Wie heeft een idee waar ik ze vind, dan koop ik meteen 3 paar, ben ik voorlopig klaar

Tijgeroog

Tijgeroog

18-10-2015 om 22:08

Decathlon

Niet wol-achtig, wel dun en soepel. Op de hardloopafdeling.

Angela67

Angela67

18-10-2015 om 22:09

Tango

Tango

18-10-2015 om 22:40

Hmm

Angela, de link in jouw bericht werkt bij mij niet. Bij Hema vind ik alleen maar blauwe en grijze handschoenen, geen zwarte.
Tijgeroog, ziet er mooi uit die hardloophandschoenen, maar zijn volwassen maten, denk ik. Zoon is 11 maar is 135cm lang en heeft kleine handen. Wie verder nog tips??

Marie

Marie

18-10-2015 om 22:46

wat is betaalbaar?

Bij ruitersportzaken kun je deze kopen:

http://www.divoza.com/nl/mondoni-magic-gloves

http://www.ej.nl/ruiter/kleding-accessoires/handschoenen/handschoen-magic-gloves-kids_5415.html

Zijn echt heerlijk warm en door de stretch sluiten ze mooi aan en passen eigenlijk altijd. Ook met anti-slip aan de binnenkant, dus ook lekker grip als hij de bal vast heeft.

Kosten wel rond € 2,95. Ik weet niet of dat boven het budget is?

Noet

Noet

18-10-2015 om 22:47

decathlon

daar valt alles erg klein.

Tijgeroog

Tijgeroog

18-10-2015 om 22:47

Hardloophandschoenen

Die handschoenen zijn vanaf maat xs. Mijn zoon is nu tien, vorige winter zeker niet groter dan die van jou nu en die gebruikte ze toen ook, met veel enthousiasme. Ze zitten misschien iets ruim, maar bij voetballen of atletiek heb je je handen toch niet echt nodig, dus het stoort niet echt.

Yaron

Yaron

18-10-2015 om 23:15

één euro

Ik heb ze vorig jaar gekocht bij een tijdelijke outletshop in de stad, ze verkochten daar van alles voor weinig. Mijn zoon gebruikt ze op de fiets en voor de voetbaltraining. Voor één euro per paar, ik kocht vorig jaar 5 paar en er zijn helaas nog maar 3 handschoenen over.

shop

shop

18-10-2015 om 23:48

blijven zoeken

want ze komen steeds binnen. Als er een aanbieding is zijn ze sneller op, maar komt het gewoon daarna wel weer binnen. Dan even grof inslaan Kijk anders even online bij zeeman.
http://www.zeeman.com/Assortiment/Aanbiedingen---Vorige-week.aspx
Bijna onderaan in het roze en zwart voor 99 ct

Lusithania

Lusithania

19-10-2015 om 09:20

Toch Decathlon

Bij de Decathlon hebben ze dunne fleece handschoentjes. Ik geloof dat ze eigenlijk bedoeld zijn als ondehandschoenen in je skihandschoenen.
Ze zijn in veel kleuren verkrijgbaar, in ieder geval in kindermaten.

Lusithania

Lusithania

19-10-2015 om 09:24

Ook nog

Onze ervaring is ook dat er wel veel op de website te vinden is maar dat echt niet alles erop staat.
De fleecehandschoentjes kan ik ook niet (vorig jaar ook niet) vinden.
Die handschoentjes kosten een euro per paar.

Miraya

Miraya

19-10-2015 om 09:28

gisteren bij C&A

Gisteren hingen ze bij C&A, kleine handjes in het zwart. Ze waren iets van 8 euro.

Moni

Moni

19-10-2015 om 11:37

Hier gekocht bij de Action

Kijk bij de dameshandschoenen. Daar vond ik gewone gebreide zwarte.

Tango

Tango

19-10-2015 om 19:08

Decathlon

Probleem is eigenlijk ook dat ik hier geen Decathlon in de buurt heb. En online kopen vind ik eigenlijk niet handig want als het niet past dan moet ik het weer terug sturen. Ik koop ze dus liever in een echte winkel.
Action hier had geen zwarte handschoenen helaas. Alleen grijze en blauwe, heb ik toevallig voor mezelf en dochter gekocht.
8 euro vind ik echt te duur gezien de snelheid waarmee zoon ze vaak kwijt is. Ik wil toch meerdere paren kopen en dat wordt te prijzig.
Die van de Zeeman uit de link van Shop is misschien wel wat, al is het niet helemaal wat ik zoek. Ik zal eens kijken of ze die hier ook ergens in de winkel hebben. Misschien inderdaad nu binnen gekomen.

Marjoleine64

Marjoleine64

19-10-2015 om 19:13

Markt

zie titel: op de markt. Daar heb ik ze in het verleden ook vaak gekocht, en inderdaad bij de action ed.

Moni

Moni

19-10-2015 om 21:01

Waarom moeten ze zwart zijn?

Zijn daar regels voor?
Ik denk dat op deze leeftijd niemand zich druk maakt dat ze grijs zijn.....
Tenzij hij op een superniveau sport.

Tango

Tango

19-10-2015 om 22:17

Haha, Moni

Ze moeten vooral zwart zijn omdat zoon dat graag wil. Andere jongens hebben ook zwarte handschoenen, hij wil ze dus ook. En ja, hij voetbalt ook nog in een selectieteam, dus dat speelt wel een beetje mee. Maar een must is het dus niet hoor. Afgelopen weekend had hij grijze aan en hier werd niets van gezegd hoor. Zolang ik dus geen zwarte handschoenen heb gevonden, draagt hij gewoon grijze, of blauwe of gestreepte. Maar net waar ik er 2 van kan vinden

Jamie

Jamie

19-10-2015 om 22:34

nou

Vraag waar die andere ouders die dingen vandaan halen?

carine

carine

20-10-2015 om 09:31

Bij....

Ik koop altijd zwarte handschoenen bj So Low. Het is een maat die mij past maar ook mijn dochter van 8 en zoon van 12 ze hebben de handschoenen in veel kleuren, ook zwart. Ze losten 1 euro. Bij ons raken ze ook vaak handschoenen kwijt dus ik koop 8 paar en zo heeft niemand het koud

Ook paardrijhandschoenen

Ik adviseer ook paardrijhandschoenen, met name vanwege de grip. De gebreide varianten sluiten goed om de hand. Als er geen decathlon in de buurt is, stap dan een ruiterwinkel binnen. Zo duur zijn ze niet.
Ik denk dat te goedkope handschoenen niet lang mee gaan, dan ben je dubbelduur uit.

Jamie

Jamie

20-10-2015 om 21:39

flanagan

Het is een voetballer, die gebruiken die dingen om gewoon warme handen te hebben, niet voor de grip, daar zijn keepershandschoenen voor.

Ze heeft gewoon een stapel dezelfde nodig die je ook nog voor links én rechts kan gebruiken zodat het geen probleem is als je er eentje kwijt raakt. Daarom moeten ze goedkoop zijn. Omdat ze niet nodig zijn voor de grip slijten ze ook niet zo snel.

Bianka

Bianka

22-10-2015 om 07:28

volgens mij

Je bedoelt van die dunne handschoentjes, gebreid? Ik heb die vorig jaar bij Primark gekocht. Een bundel van 2 of 3 voor een paar euro. Ook heb ik ze wel eens bij h en m gekocht en action. Misschien ben je nog wel net te vroeg. Ik ben namelijk op zoek naar ongeveer dat genre maar dan met van die vingertoppen voor smartphones en vorige week kon ik die nog niet vinden, terwijl je die vorig jaar overal zag.

Tango

Tango

22-10-2015 om 11:05

Vroeg

Ja, misschien ben ik inderdaad wel te vroeg, maar wil er altijd op tijd bij zijn. En zoon is nogal een koukleum dus trekt nogal snel handschoenen aan. Afgelopen zaterdag heeft hij ze al aangehad hoor, wel grijze dus. Maar ik blijf rustig doorzoeken en ga ook even navragen bij andere ouders. Primark is ook nog wel een goeie. Helaas ook niet om de hoek hier, maar komen we vast nog wel een keertje.

dames

ik heb ze bij de damesafdeling v d Zeeman voor dochter gekocht. 2 paar 1,50
Gewoon van die dunne gebreide zwarte handschoentjes bedoel je toch?

Tango

Tango

24-10-2015 om 22:23

Ja, inderdaad

Die bedoel ik, Lilian1. Toch bij Zeeman dus? Ik zal hier ook weer eens kijken. Heb de laatste dagen niet meer gekeken, was toch te warm voor handschoenen.

Lusithania

Lusithania

25-10-2015 om 12:45

Tango

Op de damesafdeling is zoiets wel te vinden. Zo wilde ik nog melden dat ze zwarte gebreide handschoenen op de damesafdeling hebben van de Primark.
Dameshanden zijn ook kleiner dan herenhanden.

car

car

27-10-2015 om 11:50

handschoenen

C&A, Hema, Action soms, of een plaatselijk klein winkeltje heeft ze ook nog wel eens

Dendy Pearson

Dendy Pearson

27-10-2015 om 12:14

Bij Appie liggen zwarte handschoenen bij de verkleedkleren van sint en piet

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.