Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Ellen

Ellen

15-12-2010 om 23:47

Waar kan ik veilig uggs bestellen?

Hallo,

Weet iemand een site waar ik veilig en voordelig uggs online kan kopen? Ik wil geen namaak.
Ik zie wel heel veel sites maar het gaat om een (voor mij) groot bedrag en durf niet zo maar bij de eerste de beste te bestellen..

Groet

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Margriet*

Margriet*

16-12-2010 om 22:10

Ook

online te koop maar ik word niet wild van de modellen en de maten zijn ook beperkt. Ga ik niet voor naar R'dam. Ik wil die lage maar die hebben ze niet. Maar als de 13e maand komt ga ik ze kopen uiverkoop of niet.

bibi63

bibi63

17-12-2010 om 09:59

Merkengroothandel.nl

Ik heb de gok gewaagd en ze daar gekocht. Ca. 90,00 voor de classique en de bailey button. Na ca. 2 weken ontvangen en tevreden. Op Internet heb je diverse sites waar ze laten zien waaraan je neppers kunt herkennen. Ik heb dit gechequed met de Uggs die wij ontvangen hebben en kan geen kenmerken vinden waaruit zou blijken dat ze nep zijn.
Gr. Bibi

Elisa Gemani

Elisa Gemani

17-12-2010 om 15:54

Uggs

Volgens iemand die ik ken die een echte Ugg-fan is zijn de enige betrouwbare (online) winkels waar je de echte Uggs kan kopen degene die genoemd worden op de site van UggAustralia: http://www.uggaustralia.com/nl/retailstores/onlinestores.aspx?p=aor
Winkels die hier niet genoemd worden zijn altijd dubieus. Daarnaast moet je soweiso altijd uitkijken als Uggs goedkoper worden aangeboden. Ugg Australia hanteert vaste prijzen en tenzij ze bij een geautoriseerde dealer in de uitverkoop zijn kan je er zo goed als waarschijnlijk van uitgaan dat "goedkope" Uggs nep zijn. Oh en bij echte Uggs krijg je geen certificaat of boekje.
Zij bestelt haar Uggs trouwens altijd bij Van Assem of bij CosmicCowboys. Het is een heleboel geld maar voor echte Uggs schijnt dat het geld waard te zijn; nep-Uggs zijn hun geld nooit waard volgens haar. Zij is ook lid van de Ugg Hyves; daar hebben ze ook allemaal "echtheid"tips en een lijst van (online) winkels waar ze gegarandeerd echte Uggs verkopen.
Succes! Ik hou het bij mijn bergwandelschoenen

Elisa Gemani

Elisa Gemani

17-12-2010 om 16:07

Merkengroothandel

De Uggs van Merkengroothandel zijn nep. Goeie namaak maar nog steeds nep...

Precies

Precies Elisa, goedkoper is bijna altijd nep. En ze zien er echt uit geloof me. Op Schiphol staan momenteel 1300 paar vast hij de douane allemaal nep

(null)

bibi63

bibi63

18-12-2010 om 15:00

Juist elisa

Ik heb onze Uggs van Merkengroothandel op kenmerken gechequed op jouw aangegeven site: http://www.girlscene.nl/fashion/kledingtips/2007/november/Hoe_herken_je_echte_Uggs
En.... alles klopt met de echte. Maar...... het zou me verder worst zijn, ze zijn niet te onderscheiden van de echte, dus ook niet op de kenmerken in de URL, dus vinden het prima voor die 90,00.
Gr. Bibi

Shopbop.com

Verkoopt de echte, staat idd ook genoemd op site van Uggs als betrouwbare leverancier.

Prijzen in USD maar let op: je kunt pech hebben bij de douane met invoerrechten. Ik heb er vorig jaar tot 3x Uggs besteld voor mijzelf en dochters en 1x voor vriendin. Twee keer lage invoerrechten betaald, en 1 keer een onverwacht hoog bedrag (bijna 80 euro voor een zending met 2 paar Uggs). Ik weet niet meer precies hoe het zat met die invoerrechten, maar dat kun je vast op een forum vinden.

Service was erg vlot (binnen een week in huis) heldere Track&Trace nummers. Tip doorgegeven aan zus en vriendinnen; allemaal heel happy er mee.

Zag recent ook idd die outlet van Van Assem; die tip is hier al gegeven. Blijkt wel het handigste natuurlijk, gewoon hier in NL waar je ook kunt passen.

Tot slot; ik heb bij shopbop.com ook meteen zowel de spray gekocht (echt top; ik banjer met de Uggs gewoon door de sneeuw en ze zien er nog steeds mooi uit!) en de shampoo om ze te kunnen wassen. Niet duur en 't behoud van je (dure) Uggs!

Succes!

Margriet*

Margriet*

18-12-2010 om 18:14

Bibi

Mooi dat je blij bent met je nep UGGS maar het onderscheid is makkelijk te maken. Vergelijk de zool van bijv. de UGG Ultra Tall bij Merkengroothandel met de UGG Australia site is totaal verschillend.
De zool wijkt vaak af.
Ik ga eens even op de Shopbop site kijken en mijn eindejaarsuitkering stukslaan

Douane

Bij de douane betaal je 19% inzetbelasting en ongeveer 10% invoerrecht

(null)

bibi63

bibi63

18-12-2010 om 20:52

Margriet

Ik heb alles gechecqued met verschillende sites. Dus ook de zool van onze Uggs zoals ze eruit zouden moeten zien (inclusief de Uggs letters en de 'r', het wel of niet bestaan van een rand voor de hak enz. enz.). Alles lijkt identiek.
Gr. Bibi

dynastie

dynastie

21-12-2010 om 17:35

Shoe-store.net

Daar bestel ik de mijne. Met de code 'SHOEBLOG' krijg je 10% korting. Even over de invoerrechten: tot 150 euro betaal je inklaringskosten bij TNT (12,5 ) plus 19% BTW. Boven de 150 euro betaal je douanerechten. Dan kom je met een heel ander prijskaartje te zitten.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.