Nieuw: Ontdek nu alle events en workshops bij jou in de buurt op het Ouders Eventplatform
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Waar haal je een betrouwbare werkster (m/v) vandaan?

Omdat ik het druk heb op mijn werk en mijn man het ook steeds drukker gaat krijgen en mijn kinderen niet erg uitblinken in huishoudelijk werk ("goed" voorbeeld doet goed volgen helaas...) wordt mijn huis steeds minder schoon. Tijd om een werkster in huis te halen, alleen heb ik geen ervaring met iemand aannemen, en wil wel een betrouwbaar iemand in huis.
Heeft iemand ervaring met sites zoals wittewerkster.nl? Of is tevreden met een goede Marktplaatswerkster?

Anne

Anne

15-01-2014 om 09:41

Aanrader

Ik zou sowieso een werkster nemen van een betrouwbare en geregistreerde organisatie. Zo voorkom je gezeur als er een keer iets kapot gaat of als je hulp ziek is of zo. Ik zelf heb goede ervaringen met www.hulpstudent.nl. Omdat ze met studenten werken is de hulp ook niet zo duur en als er wat is kan ik ze altijd even bellen. Mijn hulp doet het zelf erg goed en ben zeer tevreden met haar! Ook hoef je zelf niet op zoek naar een werkster, want dat doen zij voor je. Zo haal je geen rare mensen in je huis, ook wel een fijn idee! Succes met het vinden van een hulp!

Gr. Anne

Je eigen netwerk

Vraag eens rond bij de buren, op het schoolplein en in je omgeving. Dit zijn de meest betrouwbare referenties die je kunt krijgen lijkt me.

Auwereel

Auwereel

15-01-2014 om 10:45 Topicstarter

Hihi, krijg een beeld bij werkstudent

De studenten in mijn studentenstad staan erom bekend dat het vaak nogal morsige types zijn! Er was een fotoserie van studentenhuizen in het universiteitsblad over studentenkamers en dan zie ik een aangepaste versie van reclame voor het leger voor me maar dan voor werksters, met het vakje "ongeschikt" aangevinkt.
Vandaar dat ik zelf niet op dat idee was gekomen.
Maar de ov jaarkaart voor de studenten is nog niet afgeschaft, dus ze kunnen ook van elders ingevlogen worden.
En als het een goed poetsende student is, kan deze ook nog eens als voorbeeld voor mijn kinderen dienen, ter compensatie van die fotoserie...!

Anne

Anne

16-01-2014 om 14:25

Ik zie het voor me!

Haha ik kan me voorstellen dat je daar zo'n beeld bij krijgt inderdaad! Ik weet wel dat de organisatie altijd bij de student langs gaat voor het sollicitatiegesprek, dus dan zullen de studenten die in zo'n vies huis wonen wel niet door de screening heen komen haha! Hoop dat je kinderen er nog iets van opsteken!

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.