Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Waar haal ik spin sticks of flower sticks?

Voor de verjaardag van onze dochter wilden we graag spin sticks kopen.

Nu zijn die dingen echt nergens meer te krijgen. Bij de intertoys en bart smit worden ze niet meer verkocht.

Er is een website die ze wel verkoopt maar daar zijn ze echt heel duur, en dan heb je nog niet eens handstokken.

Er zal toch wel een manier zijn om die dingen te kopen zonder dat je je blauw betaald?

Heeft iemand een idee?

Groeten

K. oekje

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Vic

Vic

13-06-2012 om 20:52

Vertel

Zelfs met googelen kom ik er niet echt achter. Wat zijn spin sticks en flower sticks?

k. oekje

k. oekje

13-06-2012 om 23:09 Topicstarter

Haha, sorry, ik dacht dat dit wel een algemeen bekend speelgoedj

Dat is een stok (meestal mooi versierd met kleurtjes) die je met behulp van twee andere stokken omhoog houdt.

In beide handen houd je een stok..... Ach, bekijk deze link maar even. Het is zo lastig uit te leggen.


http://www.youtube.com/watch?v=xfYHidcy4z0

Ik hoop dat dit wat duidelijk maakt?

Groetjes, k. oekje

Fiorucci

Fiorucci

14-06-2012 om 07:21

Jaaa

Mijn zoon was een ware virtuoos met die dingen, gaaf hoor. Devil sticks, zoek daar ook eens op, dan vindt je misschien meer. Maarre....ze zijn wel duur op die sites maar zoveel beter en prettiger in gebruik. Mijn zoon maakte ze overigens zelf.

k. oekje

k. oekje

14-06-2012 om 19:12 Topicstarter

Fiorucci

Die devilsticks zijn zwaarder, heb ik me laten vertellen, en daarom minder makkelijk in gebruik voor een beginnende dame.

Ik heb idd al gezien dat die dingen erg duur zijn. Ik hoopte eigenlijk op een goedkoper alternatief.

Maar je vertelde dat jouw zoon ze zelf maakte? Hoe deed hij dat? Van welk materiaal?

Groetjes, K. oekje

k. oekje

k. oekje

14-06-2012 om 19:12 Topicstarter

Fiorucci

Die devilsticks zijn zwaarder, heb ik me laten vertellen, en daarom minder makkelijk in gebruik voor een beginnende dame.

Ik heb idd al gezien dat die dingen erg duur zijn. Ik hoopte eigenlijk op een goedkoper alternatief.

Maar je vertelde dat jouw zoon ze zelf maakte? Hoe deed hij dat? Van welk materiaal?

Groetjes, K. oekje

Fiorucci

Fiorucci

15-06-2012 om 07:23

Koekje

Er zijn lichte varianten voor kinderen. Mijn zoon gebruikte die op circusles. De kindervarianten zie je ook in een van de eerste links die je ziet als je googled op devilsticks. En als je googled op devilsticks zelf maken vind je alle info,zelfs filmpjes, echt heel leuk. Het is weer even geleden, maar ik weet wel dat hij ze maakte van bouwmarkt materialen.

Wilma

Wilma

16-06-2012 om 17:03

Bij toychamp

daar hebben ze ze. Onze zoon gebruikte ze ook op circusles en wij kochten ze daarna voor thuisgbruik bij toychamp. Geen idee of die ook een webshop heeft.

k. oekje

k. oekje

18-06-2012 om 00:05 Topicstarter

Dank je. helaas hebben ze geen webshop

Maar ik zal even bellen met filiaal zwolle of ze hem nog hebben. Dan probeer ik iemand te vinden die het voor me wil ophalen en naar me toe wil sturen.

goede tip!

Dank je wel.

Fiorucci

Fiorucci

18-06-2012 om 19:59

www.vliegeruit.com
Voor 21 euro heb je al een flowerstick van een heel goed merk.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.