Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Waar grote kerstshow tuincentrum

Ooit jaren terug ben ik naar een hele grote kerstsow geweest in een tuincentrum.Er waren zelfs dagtochen met de bus naar toe. Ik heb alleen geen idee meer waar het was, Hillegom,Lisse??? IK woon zelf in Den Haag en ben er met de auto naar toe gegaan Kan ook op google niets vinden. Het was geen Overvecht of Intratuin. Wie o wie weet welke ik bedoel .

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Vic

Vic

30-10-2011 om 12:49

Leuk

Volgens mij is het niet in Hillegom of Lisse, anders zou ik het wel geweten hebben. Kan het Hoofddorp zijn? Ik ben ook wel benieuwd, dus ik hoop dat iemand het weet.

Anonix

Anonix

30-10-2011 om 22:56

Was het niet...

..Oosterik in Denekamp? Wel een stukje verder rijden dan Lisse, maar wel een mega-kerstshow en busladingen vol dagjesmensen.

groentje

groentje

31-10-2011 om 09:07 Topicstarter

Overvecht

Het zou nu best Overvecht kunnen zijn maar toen was het dat niet. Het was ook niet een mooie kerstshow maar vooral heel erg veel keuzen en nee,Denenkamp is het zeker niet geweest.
Ik herinner me stellingen vol ballen en assecoires maar bijvoorbeeld niet van die huisjes .
Wij willen graag alles nieuw dus ik wil graag zoveel mogelijk zien wat er wel allemaal is . Ik heb er al zoveel zin in

Tinus_p

Tinus_p

31-10-2011 om 20:19

Leusden

Eurofleur in Leusden misschien?

Ja eurofleur

Die wou ik ook noemen. Met een grote levende kerststal.

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Kooij

Dat moet Jaap Kooij's tuincentrum in Lisse geweest zijn....
Alleen...tegenwoordig is dat dus Overvecht, en hoewel zij heus wel een aardig groot kerstgedeelte hebben, is het niet meer te vergelijk met vroeger, toen er inderdaad tourningcars vol heen kwamen.

groentje

groentje

02-11-2011 om 10:44 Topicstarter

Inderdaad

Ik kon echt niet meer op de naam komen maar Kooi, dat was het. Jammer dat die niet meer bestaat. Dan moet ik het doen met Overvecht, Intratuin en de Driesprong. Is vast ook genoeg inspiratie hoor . Bedankt voor het meedenken allemaal

Sandra

Heb je m al gezien dit jaar, Sandra? Ze hebben het voor elkaar gekregen er een skilift boven te hangen, boven dat Lemaxdorp. Een rail met daaraan een echt gondeltje dat ze kennelijk ergens in Zwitserland ofzo op de kop hebben kunnen tikken, en nu kan je voor 50 cent een luchtreisje maken boven het kerstlandschap. Ik vind het een geniaal idee van die grapjassen.

Nog genialer is dat ze het hele dorp ditmaal wat lager hebben gemaakt zodat ook mijn peuter gewoon zelf kan kijken (ze hebben zelfs plastic verrekijkertjes aan kettinkjes opgehangen voor het grut) en ik ze niet rond hoef te sjouwen of in een winkelwagentje hoef te zetten.

Wij wonen op loopafstand, dus het tuincentrum is een mooie tijdspassering voor een druilerige middag.

Groeten,

Temet

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.