Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Tango

Tango

28-02-2012 om 21:25

Waar all stars gympen kopen?

Tangodochter wil voor haar verjaardag graag All Star gympen, van die hoge. Omdat ik niet precies weet welke maat ze moet hebben (34 of 35) durf ik zowieso niet online te bestellen. Vind ik zo'n gedoe met terugsturen. Maar bij welke winkels hebben ze deze gympen? Sportzaken of juist schoenenwinkels? En verschilt de prijs erg per winkel?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Vic

Vic

28-02-2012 om 21:42

Schoenwinkel

Ik weet wel een schoenwinkel waar je ze kunt kopen. Die is in Heemstede, maar ik ga er vanuit dat er overal wel adresjes zijn. In de winkel zijn ze net zo duur als online.

Dendy Pearson

Dendy Pearson

28-02-2012 om 22:01

Zalando

Niet wat je vroeg, maar voor het geval je het niet wist: Zalando levert gratis en je mag het ook gratis terugsturen. Ik heb laatst nog een aantal sportschoenen besteld in verschillende maten voor dochter en wat niet paste teruggestuurd. Ik vind het een fijne winkel. Daarbij heb ik nogal eens met dochter dat ze een stel schoenen in de winkel mooi vind en dat dan vervolgens blijkt dat haar maat er niet is. Ik vind online tegenwoordig echt prettiger.
En mijn antwoord op je vraag: Ik neem aan dat je Allstars gewoon in een sportzaak kunt vinden. Misschien zit er wel een grote bij je in de buurt?

Dendy

Site

Op de site van converse(.nl) is een shopfinder te vinden

Hoe vallen ze?

mijn dochter heeft smalle voeten. Ik dacht ook dat allstarts groter of kleiner vielen, klopt dat ?

Fiorucci

Fiorucci

29-02-2012 om 09:00

Manda

nee, die ervaring heb ik niet, ik koop allstars gewoon in mijn eigen maat.

Janeway

Janeway

29-02-2012 om 12:32

Allstars

vallen op maat. Maar voor smalle voeten vind ik het niets. Ik zelf pas ze nu wel (Lang leven 3 zwangerschappen) Maar oudste met smalle voeten past ze niet. Ze vallen gewoon te wijd.

Smalle voeten

Hier 3 kids met smalle voeten, wat wij vaak doen is een zooltje, leer met een voetbed in de schoen en evt nog een badstofzooltje daaronder, het is niet ideaal maar toen ze een keer heel graag allstars wilde paste ze iets beter.

Lisetje

Nee dan maar niet

dan ga ik wel even weer de stad in met haar even sportschoenen (gympen, sneakers, nike's) passen.

Puck

Puck

03-03-2012 om 12:55

Bataviastad

Ik weet niet waar je precies woont maar in Bataviastad hebben ze een winkel van Converse/All Stars

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.