Nieuw: Ontdek nu alle events en workshops bij jou in de buurt op het Ouders Eventplatform
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Fruitella

Fruitella

13-10-2015 om 13:33

Vrolijke joggingbroek

Wie weet waar je *vrolijke* jongensjoggingbroeken kan kopen in de maten 134-140?

Het schijnt helemaal hip te zijn op school en kind wil mee doen. Alleen ben ik geen fan van (licht) grijs, zwart, bruin, donker groen ed. Bij de Hema niets gevonden, V&D heb ik 1 rode en een mooie blauwe gezien. Bij C&A een paar met wat kinderachtige print voor de leeftijd en wel heel goedkope (hoe blijft die in de was?). Wat meer keus zou fijn zijn.

Lusithania

Lusithania

13-10-2015 om 13:42

eeh

Jij bent toch niet degene die het aan moet trekken?
Wat wil je zoon zelf?

Fruitella

Fruitella

13-10-2015 om 13:46

Zoon

heeft nu een zwarte en wil wel wat vrolijks maar weet nog niet wat.

angel3

angel3

13-10-2015 om 13:57

henm online

Zat keus bij H&M online

Krullevaar

Krullevaar

13-10-2015 om 16:36

WE?

Daar moeten ze toch ook wel keuze hebben?

Fruitella

Fruitella

14-10-2015 om 10:11

Ehh

Lusithania, ik begrijp je opmerking niet. Het komt over alsof je een examen met goed gevolg moet afleggen voor je vraag beantwoord wordt. Dat is toch eigenlijk tussen mijn zoon en mij en dus onze afweging.

Angel3: bedankt voor de suggestie, was zelf H&M helemaal vergeten (kom er ook niet vaak langs). Gelijk wat gevonden.

Krullevaar: jij ook bedankt. Ik kom zelf nooit bij de WE (heb altijd het idee gehad dat WE voor lange mensen was maar zoon is ook wel lang voor zijn leeftijd). Er zat ook wat moois bij.

Dank allemaal!

Lusithania

Lusithania

14-10-2015 om 11:17

fruitella

Je schrijft zelf dat JIJ geen fan bent van grijs, bruin en zwart, maar jij bent niet degene die ze moet dragen.
Bij de Hema zag ik ze gisteren ook.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.