Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Ellen

Ellen

08-05-2013 om 01:34

Vragen aan cavia-kenners

Mijn dochter wil voor haar verjaardag een cavia.
Ik weet van die beestjes niet veel af dus daarom een aantal vragen:

Kunnen cavia's zomers in een buitenhok verblijven?
Gedijen ze beter met zijn 2-en (wil er eigenlijk maar 1)
Kan ik beter een mannetje of vrouwtje nemen?
Hoeveel ruimte hebben ze nodig, wat moet er allemaal in de kooi?
Waar moet ik verder nog om denken?

Jullie zien het: ik ben een leek!
Daarom zijn alle tips welkom.

Gr.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
madelief

madelief

08-05-2013 om 10:05

Bij ons