Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Kiki

Kiki

02-06-2011 om 15:09

Vraagje aan diegene die een uitje gepland hebben

waar gaan jullie morgen allemaal heen?

We zijn met zijn allen vrij en willen wat gaan doen, maar weten niet zo goed wat.

Misschien doe ik via jullie inspiratie op

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
emma43

emma43

02-06-2011 om 15:47

Zondag

Zondag gaan we naar Bobbejaanland.Erg leuk pretpark.

tonny

tonny

02-06-2011 om 15:54

Hier

@ vrijwilliger bij Wandel- en Fietsvierdaagse
@ werken en familiebezoek
@ tentamen voorbereiden
@ Valkenbug
@ Madurodam en Schevingen
@ vrienden op bezoek & ergens eten

Aldus de bezigheden van de zes leden van ons gezin. Er zit niks bij wat wij met ons zessen doen, maar we wonen dan ook al een heel tijdje niet meer in hetzelfde huis

Fiorucci

Fiorucci

02-06-2011 om 20:29

Morgen.....

Mijn man werkt gewoon en zaterdag trouwens ook dus wij hebben een gewoon lang weekend..
Als ik meer tijd had zou ik lekker naar de zee gaan.

Fianna

Fianna

02-06-2011 om 22:36

Zeeland

vandaag zijn we naar Zeeland geweest, Kinderen ergens op het strand laten spelen, de Oosterscheldekering weer gezien (blijft indrukwekkend) en even in Middelburg wat gegeten.

ayla

ayla

03-06-2011 om 08:26

Voor het eerst

naar decathlon, paardrijspullen voor de oudste.
Ik heb begrepen dat het heel wat moet zijn

Linnaeushof

Een keer per jaar gaan we naar de grootste speeltuin van Europa. Vandaag dus

Uien in de tuin

Ik dacht toch echt dat je bedoelde dat je iemand zocht die ui in de tuin geplant had! Ja, die heb ik en het duurt lang voor dat ik ze kan oogsten! Heb je niks aan, sorry.

Dorry

Dorry

Dat had ik ook. Waarom 1 uitje, dacht ik nog...

Groeten,

Temet

Margriet*

Margriet*

03-06-2011 om 15:49

Kamperen

op een half uurtje rijden. Ideaal. Zo ideaal dat ik nu thuis zit te studeren en zo weer terug ga naar de camping. Heel apart zo'n nachtje thuislapen. De rest zat vandaag lekker op het strand ;-(. Morgen wordt het schat ik in weer het strand.

Temet

Zo sneu, 1 uitje. hahahaha
Hier groeien de uien goed, maar het loof groeit opzij en niet naar boven. Er beginnen zich wel bloemknoppen te vormen, en dan is de groeitijd al bijna voorbij toch?

Dorry

Niny

Niny

03-06-2011 om 19:01

Uitjes en andere verwarring (ot)

Zo kwam mijn dochter een keer thuis van een vriendin en vertelde dat ze 'gewied' (verstond ik) hadden. Goh, zei ik, leuk dat jullie in de tuin geholpen hebben. Ze keek me meewarig aan en zei 'ik bedoel op de Wii gespeeld'. Ik had het kunnen weten
Niny

Kiki

Kiki

03-06-2011 om 22:28

Haha, ik heb geen plant in mijn tuin

twee eenzame, inmiddels overleden campanula's uitgezonderd. De kans dat ik een vraag stel over uien planten of me meng in moestuindraadjes is nagenoeg nihil te noemen.

Het was een nare hooikoortsdag, dus we zijn toch maar naar het stand gegaan. Dat was erg lekker, we begonnen met zijn viertjes en eindigden met zijn zestienen met gitaren, liedjes zingen en lekker relazen. Iedereen had wat meegenomen qua eten en drinken. Het was zo'n dag die goed was.
Ik hoop dat jullie ook een leuke dagen hebben gehad.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.