Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Vraag Wat 's avonds te doen in Hilversum?

Hallo!
Ik heb een vraagje. Dochter heeft kaartjes gewonnen voor de finale van TVOH, op 14 december. Ze kunnen met z'n tweeën naar binnen vanaf 18.00 uur en komen rond middernacht weer naar buiten.
Maar wat moet ik al die tijd doen??? Ik ben wel van plan iemand mee te vragen, maar wat is er op vrijdagavond in Hilversumte beleven? Wie heeft er tips???
Groetjes, Amunda uit de provincie...

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Annet

Annet

05-12-2012 om 21:37

Poolen of trein

Ik zou kijken of je kunt poolen met ouders van vriendin (van 2e kaartjes). Eén ouder brengt, ander haalt.
Alternatief is dochter met de trein naar de finale. Met de auto ophalen.
4 uur doorbrengen in een stad zou ik niet doen, tenzij je er een echt leuk uitstapje van kan maken (uit eten met bioscoop of zo)

Amunda

Amunda

05-12-2012 om 21:46 Topicstarter

Poolen en trein beiden geen optie

Zoals ik al zei, wij wonen echt ver weg, ruim twee uur rijden. Ouders van vriendinnetje kunnen niet die dag. Trein is geen optie: dochter en vriendin zijn 13 en 12, te jong dus, en op de terugweg komen ze niet meer thuis met de trein.
Het zal dus toch wel eten en bios gaan worden...

Huh? let op!

Volgens mij sowieso geen optie, omdat je minimaal 16 jaar moet zijn om bij de Live shows te kunnen zijn!

Dit staat op de site!
Belangrijke informatie:

De deuren openen om 17:30 en sluiten om 19:30
Maximaal 8 tickets per klant
Minimum leeftijd: 16 jaar
Helaas geen rolstoelplaatsen beschikbaar

Amunda

Amunda

06-12-2012 om 08:22 Topicstarter

Nor@

Oei, dat gaan we dan nog eens checken...
Volgens vriendinnetje (die de kaartjes heeft gewonnen) was de min. leeftijd 12 jaar.
Bedankt voor de tip!!

Annet

Annet

06-12-2012 om 09:24

12 en 13 is hier niet te jong voor de trein

Dat deed mijn oudste ook wel op die leeftijd. Zeker met z'n tweeën is het goed te doen. Het scheelt wel of ze al vaker met de trein gereisd heben en weten hoe het overstappen werkt.
Uiteraard zou je ze dan wel moeten ophalen. Laat in de avond met de trein vind ik toch weer wat anders (even los van dat ze dan niet meer thuis kunnen komen)

Merel

Merel

06-12-2012 om 10:12

Amunda

Als je van de Nits houdt dan zou je naar 'de Vorstin' kunnen gaan, daar treden ze op,op de 14e december (is heel dichtbij het mediapark) en je kan op het marktterrein parkeren. Van daaruit kan je trouwens ook lopend naar de bioscoop (euro) of de Groest op, waar wel wat leuke restaurantjes zitten (en in de zijstraatjes) verder is Hilversum niet zo spectaculair.

catootje maillotje

catootje maillotje

06-12-2012 om 10:48

Laat

http://webshop.seetickets.nl/shows/show.aspx?sh=VOILIVE&view=rtl&utm_source=rtltickets&utm_medium=web&utm_content=voilive&utm_campaign=rtltickets
Vanaf 16. Daarnaast vind ik een uitje tot middernacht met 12/13 wel erg laat. En in het donker alleen met de trein?....

Nyntje

Nyntje

06-12-2012 om 15:07

Vriendin mee

Hi,
Ben vorig jaar ook geweest met mijn dochter van toen 12 en haar dinnetje. Echter, jouw meisje gaat ZONDER begeleiding en ik weet niet of dat is toegestaan.
Zou ik echt vd zekerheid even checken, anders meegaan in de rij en tot de deur begeleiden, je kunt nog makkelijk uit de rij stappen namelijk.
Meisjes naar binnen en jij met je vriendin een avondje bioscoop of cafe.
suc6

Lekker gaan eten en naar de film gaan

Meer zou ik ook niet voor je kunnen verzinnen.

Hilversum heeft 2 JT bioscooopen (euro en city) (www.jtbioscopen.nl) en een filmtheater (filmtheaterhilversum.nl)

Lekker en gezellig eten kan op genoeg plekken, zoals de Spijkerpandjes, restaurant De Open Keuken. Kijk even via iens.nl naar de mogelijkheden.

Overigens zit je bij Studio 21/22 ook in de richting van Bussum. Is misschien iets relaxter parkeren en daar kun je ook lekker eten.

Amunda

Amunda

13-12-2012 om 23:42 Topicstarter

We zijn eruit

De trein is dus echt geen optie voor de meiden, we vinden ze nog te jong en onervaren, dus...
We brengen ze lekker weg, parkeren bij de studio (want parkeerkaart) en wandelen naar de bios waar we samen de Hobbit gaan kijken.
Borreltje na en dan weer terug naar de studio. En dan nog anderhalf uur rijden voor we in ons warme bedje liggen..
Maar dochter verheugt zich zo enorm op het spektakel!! De voorpret alleen is al leuk!!
Gr. Amunda

En?

Hoe was het?

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.