Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Tango

Tango

17-04-2014 om 22:01

Vraag over vakantieveilingen

Ik zit op iets te bieden op Vakantieveilingen. Maar nu gebeurt er iets raars. Ik bied steeds op hetzelfde, iedere 3 minuten start er een nieuwe bieding. Af en toe zit er echter 1 tussen waar je geen biedgeschiedenis ziet, het lijkt dus of andere niet bieden. Als ik dan op het laatst een bod doe, bijv. 30 euro geeft hij opeens aan dat het bod te laag is maar bijv. minimaal 39 euro moet zijn. Heb dit nog nooit meegemaakt bij Vakantieveilingen en vind het ook raar want andere gingen bijvoorbeeld voor 37 euro weg.
Wie weet hoe dit zit?

mama2

mama2

18-04-2014 om 10:50

startbod

Veel veilingen hebben een "start bod"...bepaals dus door de aanbieder en vanaf dat bedrag mag je overbieden. Tenminste, ik denk dat dit het is hoor!

Ilva

Ilva

18-04-2014 om 14:02

Klopt

Wat mama2 zegt klopt. Maar let ook heel goed op waar je op bied. Vriendin dacht een leuke vakantie naar Spanje te hebben gewonnen in de bieding. Bleek het alleen het hotel te zijn. Vervoer moest je zelf nog regelen. Toen was het ineens niet meer zo goedkoop, maar je ben wel verplicht om het af te nemen.

Kaaskopje

Kaaskopje

20-04-2014 om 00:18

Ik bied nooit eerder dan vlak voor eindtijd

Ik bied nooit tussendoor mee. Waarom zou ik? Ik kijk liever wat er gebeurt door anderen en kan zo mijn bod bepalen. Als er nog 9 seconden over zijn, of liever nog 6, reageer ik snel.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.