Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Tango

Tango

15-08-2016 om 11:01

Vraag over Eastpak rugzak bij Aldi

In de folder van de Aldi van deze week staat een aanbieding van een Eastpak rugzak voor 35 euro. Diverse kleuren, vanaf a.s. zaterdag in de winkel.
Lijkt me een aardige aanbieding maar ik heb dus geen idee hoe groot (aantal liter) deze rugzak is. Staat er niet bij. Kan iemand dit toevallig zien aan de hand van deze foto? http://www.aldi.nl/aldi_eastpak_rugzak_48_5_20508_34839.html
Als ze groot genoeg zijn wil ik er 2 kopen. Eentje voor dochter want die moet een nieuwe schooltas omdat haar oude kapot is. Ze heeft de lichtgrijze al als voorkeur opgegeven. En eentje voor zoon die volgend jaar naar de middelbare school gaat. Beetje vroeg, dat wel. Hij heeft de rode uitgekozen. Man zei overigens dat dat echt niet kan voor een jongen in de brugklas. Wat vinden jullie?

Sally MacLennane

Sally MacLennane

15-08-2016 om 11:07

rood

Geen idee hoe groot ze zijn, maar ik viel even over: "Hij heeft de rode uitgekozen. Man zei overigens dat dat echt niet kan voor een jongen in de brugklas."

Waarom niet? Als hij dat nou mooi vindt? Pas bij roze Hello Kittyrugzakken zou ik aan zoon vragen of hij daar niet nog eens over na wil denken.

Tango

Tango

15-08-2016 om 11:17

Vond ik ook hoor

Ik heb het nog een keertje extra gevraagd aan zoon. Maar hij wilde echt de rode. Dan vind ik het prima. Hopelijk wil hij hem over een jaar nog steeds, want dan gaat hij pas naar de brugklas. Blijft lastig natuurlijk.
Ik vind het juist leuk hoor, dat zoon een eigen smaak heeft. En w.s. alleen maar handig zo'n rode. Iedereen heeft natuurlijk een zwarte of blauwe, dus die van hem haal je er dan zo uit.
Roze met Hello Kitty zou hij echt niet kiezen. Dat is voor meisjes. Overigens koos dochter destijds een roze met Paul Frank erop en die was ze na een half jaar al zat. Ik kijk dus wel een beetje uit met wat ze kiezen. Maar rood moet kunnen, vind ik ook.

Vogel

Vogel

15-08-2016 om 11:39

24 liter

Volgens mij is het de Eastpak padded pak'r, en die is 24 liter.
Je zou ook even kunnen checken bij het kopen, het staat waarschijnlijk wel op de verpakking.
Bewaar de bon! Eastpak biedt goede garantie.

Charis

Charis

15-08-2016 om 16:38

Klopt

Vogel heeft gelijk. Ik heb me er de afgelopen tijd in verdiept voor mijn eigen zoon en dit lijkt idd het model Padded Pak'r met een inhoud van 24 liter. Zou groot genoeg moeten zijn! Mooie aanbieding lijkt me.

Yaron

Yaron

15-08-2016 om 17:37

extra vak

Zoon heeft een Out of office van Eastpak, deze is iets groter en heeft een extra vak waar de iPad in kan. School adviseert ook een tas met extra iPad of laptop vak. Andere zoon heeft een grote tas van Vans en ook daar zit een iPad vak in. Als je kinderen geen iPad of laptop mee naar school hoeven te nemen is het een mooie aanbieding.

Tango

Tango

15-08-2016 om 20:11

Fijn!

Ik ga ze kopen. Lijkt me inderdaad prima dan. Ik zal in de winkel nog wel even controleren of het inderdaad 24 liter is.
Dochter neemt inderdaad een Ipad mee, maar heeft eigenlijk nooit een tas gehad met een apart vak hiervoor. Zal nu dus ook wel lukken. Ze zit in het examenjaar, heeft minder vakken dus ook minder boeken.
Bij zoon moeten we het nog zien. Gaat w.s. ook naar een Ipad school, dus verwacht ik dat het bij hem ook goed gaat komen. Ik vind het zonde deze aanbieding te laten lopen en anders gebruiken we zo'n rugzak wel weer voor andere doeleinden. Is toch een mooie rugzak, hoewel een rode? Ik weet niet of man daar mee gaat lopen. Haha.

Anoniem

Anoniem

20-09-2016 om 16:52

Garantie Eastpak bij Adi

Goedemiddag,

houd er rekening mee dat de gemiddelde winkel geen garantie zal geven die op een eastpak die gekocht is bij de Aldi, Intertoys, Bart Smit en Kruidvat.

Deze winkels verkopen het wel maar zijn geen echte dealers.
Zij hebben deze producten verkregen via parallelle inkoop.

Dus mocht er wat zijn probeer het maar bij deze 4 winkels en anders houd er rekening mee dat er kosten aan verbonden zitten als er problemen met de producten zijn.

Christel

Christel

20-09-2016 om 17:10

Volgens mij niet

Ik heb ze ooit online besteld en toen er een rits kapot ging ben ik naar de plaatselijke sportzaak gegaan. Ze vroegen geen bon en de rits is kosteloos gemaakt.

Eastpak is Eastpak, ongeacht waar je m koopt

Triva

Triva

20-09-2016 om 17:13

maakt niet uit

Je hebt een overeenkomst met de winkel en die mag jou geen slechte spullen leveren dus bij klachten moet je gewoon naar de winkel. Die kan jou doorverwijzen naar de fabriek maar bij problemen moet de winkel het oplossen.

Niki73

Niki73

21-09-2016 om 12:31

Altijd garantie

Precies Triva, alle winkels moeten zich aan de wet houden! Zij zijn en blijven jouw aanspreekpunt voor garantie.

mirreke

mirreke

21-09-2016 om 13:30

Sterker nog, de garantie bij Aldi is heel goed

ook voor heel andere producten, dus je kunt ook naar de winkel zelf.

Maar als het gaat om Eastpak, dan gewoon naar Eastpak. Eastpak heeft bepaalde garantievoorwaarden, en dat is ongeacht waar het is gekocht. Fabrieksgarantie dus. Maar wel een hele goede.

Triva

Triva

21-09-2016 om 13:33

mirreke

Tja die garantie lijkt fantastisch maar het slaat nergens op: gaatje in het stiksel naast de rits na een paar jaar: geen garantie hoor. Het is maar op een paar dingen.

Wel de bon bewaren!

Tango

Tango

21-09-2016 om 23:12

Bon

De bon heb ik inderdaad bewaard, maar verder heb ik van Aldi ook geen garantievoorwaarden gekregen. Mocht het ding nou binnen 1 of 2 jaar stuk gaan zou ik best nog proberen om het kosteloos gerepareerd te krijgen, maar over 5/6 jaar is zoon mogelijk wel uitgekeken op die tas en vraag ik me af of ik het dan nog zou doen.
Dochter wilde overigens de tas toch niet. Vond hem te breed
Tja pubermeiden hebben natuurlijk een uitgesproken smaak.
Zoon is heel blij met zijn rode Eastpak. Hij gebruikt hem nu al, in groep 8, terwijl hij nog helemaal niet veel mee hoeft te nemen. En heel grappig, er loopt nog een jongen met een rode Eastpak op school. Dus over die kleur hebben we al lang geen twijfel meer.

Anoniem

Anoniem

16-03-2017 om 15:11

Reactie op garantie voorwaarde

Graag wilde ik toch iets toevoegen aan het kopje garantie.
Het is inderdaad waar dat je altijd garantie hebt op producten die worden aangeschaft.
Maar in het geval van het aanschaffen van een product bij een verkooppunt die officieel geen dealer is, dan kunnen hun vaak deze garantie niet geven omdat zij geen ' verbond' met het merk hebben.
Dat ze hem ergens laten maken en de kosten voor lief nemen, dat laat in het midden.
De kans is aanwezig dat mocht dit product bij een echte dealer worden ingeleverd voor Reparatie dat dan de volle kosten verrekend worden aan de klant.

Ik heb dit zelf namelijk 1X meegemaakt en ik adviseer om toch iets aan te schaffen bij een winkel die ook daadwerkelijk een zakelijk lijn heeft met het desbetreffende merk.

Naar de fabriek

Het is toch handiger om je direct te richten naar de producent. Ik wilde ook twee eastpaks met garantie van een nieuwe rits laten voorzien. Helaas was de kwaliteitswinkel waar ik ze gekocht had weg en ik had op dat moment geen energie om die gang naar de producent uit te zoeken. We hadden nog meer tassen. Dan word je makkelijk.

Zoon had een Eastpak

En dat was er een met grijs/witteruiten, ging erg snel kapot: de stof en de hengsels, maar geen gratis reparatie .... want alleen de standaard kleuren kwamen daarvoor in aanmerking en niet de tijdelijke aparte versies. Hang er dan geen garantie label aan.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.