Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

guera

guera

01-07-2012 om 18:27

Vliegen!

In navolging van hierboven maar dan andere beesten. Vliegen, overla de hele dag, gek van! We hebben geen horren, nooit nodig gehad eigenlijk maar dit jaar is het echt bizar. Waar komen die beesten vandaan? Hebben jullie ook zoveel last van vliegen?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
kamille

kamille

01-07-2012 om 19:10

Ja!

En de bekende plastic zakjes met water helpen ook niets Dat is altijd het eerste dat mensen aanraden maar het maakt helemaal niets uit.
Ik wil er van af!

Ook ja!

en inderdaad om GEK van te worden. De deur/raam/schuifpui staat nog geen 2 tellen open en hopla al weer een stuk of 5 vliegen binnen. Grrr (ook van die "vieze" hele dikke brommers)

Vic

Vic

02-07-2012 om 14:06

Smerig

Ja, ik heb dus die mieren, maar ik heb ook wel eens vliegen gehad. Verschrikkelijk! Ik word sowieso iebel van alles wat kruipt of vliegt en meer dan 4 poten heeft! Ik heb de vliegen consequent dood gemept en op een gegeven moment was het weer over. Natuurlijk goed schoonmaken, ik denk dat mijn huis nog nooit zo schoon is geweest als toen.
Ik heb trouwens ook wel eens een fruitvliegjesplaag gehad. Dat was ook een ramp, want die komen gewoon met zijn 20'en tegelijk. Toen ben ik begonnen met een vuilnisemmer buiten. Alle 'natte' voedselresten gooide ik daarin, en niet meer in de pedaalemmer binnen. Het is een gedoe, maar had wel resultaat. Een kennis van me zit nu met naaktslakken. Ze heeft geen idee hoe ze binnen komen, maar vindt er elke dag een stuk of 5. En 's morgens overal slakkensporen. Ook goor ;-(

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.