Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Vlekken op de muur van 'plakpoppetje'

Mijn kroost werd gisteren verblijd met wat ik maar even 'plakpoppetjes' noem, er is vast wel een naam voor maar die weet ik niet. Je gooit zo'n ding tegen het raam en dan buitelt-ie naar beneden, steeds plakt er dan een handje ofzo aan het raam vast, en dan laat-het weer los, en zo koprolt-ie naar beneden. Ze zijn er ook als inktvis.

Hoe dan ook, zoon heeft dit ding ook tegen de muur geplakt om te kijken of het bleef zitten. Nou, dat was het geval. Hij heeft het ding een tijd laten zitten en nu zitten er rare vlekken op de muur (latex).

Iemand enig idee wat dit voor spul is en hoe die vlekken aangepakt kunnen worden?

Groeten,

Temet

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
guera

guera

04-10-2012 om 15:26

Hier ook

van een zwarte spin. Grote vieze vlek. Geen idee hoe je dat wegkrijgt. Schilderijtje eroverheen

Op plafond

Hier ook maar dan op het plafond, het hele plafond witten vind ik echt geen optie, iets anders heb ik nog niet geprobeerd, wat een rotzooi!

Lionne

Ginny Twijfelvuur

Ginny Twijfelvuur

04-10-2012 om 17:29

Met de tandenborstel?

Of met zo'n zelfde poppetje?

Meestal moet je zo iets meteen doen anders krijg je het niet meer weg. Dooie muggen geven ook van die fijne vlekken trouwens... Zeker als ze hun buikje vol hadden.

Fiorucci

Fiorucci

05-10-2012 om 07:30

Ohja

Ik heb ook een grijze vlek op het plafond,erg fijn...ik weet niet hoe je die eraf krijgt helaas.

Nog meer slachtoffers

Hier ook een (rode) vlek op het plafond van zo'n kreng...

Chris

koentje

koentje

05-10-2012 om 11:48

Hier ook...

het lijken wel een soort vetvlekken he? Wee ook niet hoe je ze weg krijgt van de latex...

tonny

tonny

05-10-2012 om 11:51

Ook al geen oplossing

wel herkenning.

Heb toen we ook zo'n vlek op het plafond kregen dat fijne plakballetje naar de container verwezen. Eeerg jammer.

Bah, als er iets vervelends is, is het wel plafonds sauzen.

Sterkte meiden en weg met de plakpoppetjes!

Rafelkap

Rafelkap

05-10-2012 om 13:37

St marc

St Marc van de Hubo, onverdund aanbrengen en met een schuursponsje schrobben. Dat wil nog wel eens werken (iig voor potloodkrassen, maar ook voor allerhande vlekken)

Dendy Pearson

Dendy Pearson

06-10-2012 om 14:30

Witte muur?

Als het om een witte muur gaat wat bleek erop. Laten droge en het is weg.
Ik loop regelmatig met een sponsje bleek door hethuis om vlekken op mijn witte muren weg tewerken. Vooral die zwarte vingers op kinderhoogte gaan er mooi van weg. Maar ook stift ed verdwijnt dan vanzelf.

Dendy

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.