Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

elsje78

elsje78

09-08-2011 om 21:48

Vlek in witte jurk

help! In mijn witte, gebreide jurk zitten 3 vlekjes. Ik denk door de wasmachine, maar geen enkel ander kledingstuk heeft het. Toch komt het denk ik daardoor. Eerst waren het er nl 2, en na nog een keer wassen waren het er 3. Heb er zelfs al bleek op gedaan, niks!

Wie heeft een idee?

Groetjes

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Miep kraak

Miep kraak

10-08-2011 om 00:24

Wolblank?

Ik weet niet wat voor materiaal het is, maar je zou wolblank kunnen proberen. Dat is wat vriendelijker dan bleek.

Geen bleek!

nooit bleek gebruiken hoor, daar krijg je of gele vlekken van, of in het ergste geval gaten in je kleren.

Wat echt helpt is een nachtje in de Biotex en dan op programma voor fijne was, of in dit geval wolwas.

Bij wat sterker materiaal, katoen ofzo, kan je ook kiezen voor een nachtje weken in de Oxy action. Doe ik altijd met witte tafellakens.

Groetjes Ruja

elsje78

elsje78

11-08-2011 om 12:36

Bedankt

gelukkig geen gele vlekken, maar de vlekken zitten er nog in. Het is katoen, heb het nu in de oxy action staan, maar ik ben bang dat ik deze jurk niet meer aankan! Echt zonde, het was zo'n mooie jurk!

Bedankt voor de tips, ik probeer alles, weggooien kan altijd nog!

groetjes

#~ TESS ~#

#~ TESS ~#

11-08-2011 om 23:01

Verven

misschien kun je de jurk nog verven voor je hem weggooit gewoon een ander kleurtje in de kleur van de vlek of maak er wat applicaties op in de kleur van je jurk( wit dus) t is zo zonde om iets wat zo leuk is weg te gooien ik ben zelf een ontzettende kledder en los het meestal op zo'n manier op

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Phoebe

Phoebe

15-08-2011 om 21:31

Ossegal

Probeer het eens met Ossegal-zeep. Lukt hier bijna altijd in zowel gekleurde als witte was.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.