Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Rafelkap

Rafelkap

22-08-2011 om 12:57

Vieze geur regenlaarzen

Wij hebben weer een huishoudelijk probleempje De regenlaarzen van onze jongens stinken een uur in de wind. Ook de voeten (nu vaak met blote voeten in de laarzen), maar die kunnen we tenminste nog wassen.
Moeten ze voortaan toch maar sokken aan en/of hoe krijg ik die geur weg?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
amk

amk

22-08-2011 om 13:28

Schoendeodorant

van ..... effe denken. Gehwol.
Wordt hier in elke schoen gespoten na het dragen.

Ayanna

Ayanna

22-08-2011 om 13:32

Kattenbakkorrels

Maar dan moet je naruurlijk wel een kat hebben...
Van die absorberende korrels in een oud pantykousje scheppen, dichtknopen en in de laars leggen. Na 1 nacht ruik je al het verschil.

Rafelkap

Rafelkap

22-08-2011 om 17:15

Deo

Geen kat, dus ik ga maar eens kijken naar die 'deodorant'. Grappig, nooit van gehoord.

Merel

Merel

22-08-2011 om 20:27

Korrels

Maar zo'n zak kattenbak korrels kost (huismerk) hooguit een of twee euro, dus daar hoef je het ook niet voor te laten.
Zelf heb ik laatst voor man schoenenspray van scholl gekocht, ook ivm stinkende schoenen (en voeten), het is maar bij een paar schoenen van hem.

Rafelkap

Rafelkap

23-08-2011 om 09:26

Merel

Ik weet het, zal nog even overleggen hier. We hebben alleen niet zoveel bergruimte, dus voor de voorlopige makkelijke oplossing is zo'n spray het makkelijkst.

Even lekker in de wasmachine

daar worden ze weer fris van. Een of andere donkere 40-gradenwas en hop die laarzen erbij.

Rafelkap

Rafelkap

23-08-2011 om 17:44

Bromvlieg

Dat kan dus ook! Geen kookwas neem ik aan
Dank je wel.

40 graden

dat lukt best hoor. Paar van die lekkere bemodderde jongensbroeken erbij en gaan!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.