Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Vic

Vic

12-12-2011 om 12:59

Videobanden

Ik heb aardig wat films op videoband (o.a. heel veel Disney) maar al jaren geen mogelijkheid meer om ze af te spelen. Zou dat nog wat opbrengen op Marktplaats?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Neu

ik heb net 2 (!) vuilniszakken vol weggegooid. Onze video deed het niet meer en dus hup weg ermee, ruimt wel weer op, zomaar opeens een grote la leeg !

Winterjassen

catimini met wantjes en muts, 25 euro
jas oudste (ontbraken 2 knopen) 5 euro.

Ik heb nu net een winterjas van jongste erop gezet (merk Lief), denk er 10 euro voor te kunnen vangen.

Playmobil setje 4 euro, boek dolfje weerwolfje 3 euro, 2 dvd's babyeinstein 4 euro per stuks, ledikantjes 40 en 60 euro (met al het beddengoed erbij). Jurkjes, vestjes van bepaalde merken lopen wel en anders gaan ze naar een vriendin of naar goed doel.

Kleding van oudste is vaak zo afgedragen (ook niet zoveel merkkleding als de jongste, veel hm en hema) dat ik het niet op marktplaats zet.

Oh ja, de oudste vangt de helft van de opbrengst van haar speelgoed en dat vindt ze ok.

Vic

Vic

12-12-2011 om 13:17

Stapels winterjassen

Ik heb net een stuk of 6 winterjassen in een goededoelzak gestopt. Sowieso had ik vier grote AH-tassen kleding die ik aan niemand kwijt kon. Niet goed genoeg om te verkopen maar ook zonde om weg te gooien.
Maar die videobanden gaat niet lukken? Heb je dat wel eens geprobeerd?

Dendy Pearson

Dendy Pearson

12-12-2011 om 14:32

Misschien

op school voor de overblijf? Al kijken ze hier tegenwoordig alles via het digibord.
Ik heb ook eens met een krat vol banden gezeten en zelfs de kringloop wilde ze niet meer hebben. Toen zijn ze naar de stort gegaan.

Dendy

Rosase

Rosase

12-12-2011 om 14:51

Gratis af te halen!

Dan is er altijd wel iemand voor te vinden.

Ik heb juist een hele doos van een collega gehad. Ach altijd leuk zolang de video het nog doet.

Moontje

Moontje

13-12-2011 om 08:55

Voor 1 euro bij de kringloop

Hier zijn ladingen disney videobanden te koop bij de kringloop winkel. Voor 1 tot 2 euro per stuk. Onlangs dochter ervan kunnen weerhouden een lading te kopen (videorecorder ligt ergens in de schuur, denk niet dat ie het nog doet)
Dus misschien kan je ze nog bij een kringloopwinkel kwijt?

tonny

tonny

13-12-2011 om 22:19

Hiero

werkt de videorecorder nog steeds. Hij neemt op, hij speelt af, hij is te programmeren - hij doet het gewoon
Het is een apparaat met een DVD-speler én een videorecorder.

Maarre - ik hoef géén Disneybanden. Er zijn vast nog meer antieke families zoals wij die nog een functionerende videorecorder bezitten. Maar als je naar de leeftijd van het apparaat kijkt, hebben ze vast geen kleine kinderen (meer). Kleinkinderen wellicht.

Vic

Vic

13-12-2011 om 22:45

Tja...

Geen snelle bijverdienste dus ;-( Ik zal eens informeren of de kringloop ze wil hebben. Of misschien voor 50 cent op de vrijmarkt?

En ik

Heb een Hele Echte Videorecorder en twee of drie meter aan Disneybanden (dus aan mij kun je ze niet kwijt . Ik koop ze meestal voor 50 ct hooguit een euro op rommelmarkten.

Guinevere

Guinevere

14-12-2011 om 11:01

Duur zeg

Duur zeg, bij jullie, die videobanden. Hier doen ze 20 cent bij de kringloop. Ik heb dus rijen vol hier staan, en ik koop er nog steeds bij als ik een leuke zie. En we hebben speciaal een oude videorecorder aangeschaft (voor heel weinig). Voor 20 cent kan ik volgens mij niet eens downloaden en evt. branden.

Gut

had het gezegd ik heb afgelopen maand meer dan 40 originele videobanden van de betere films weggegooid. Ik kwam er opeens ook achter dat we nog zo'n tv met ingebouwde recorder hebben, oh zucht, nou iig hij stond zo achter andere dingen op zolder dat ik geen zin heb gehad om te kijken of hij het nog deed en ik mezelf voor de kop moest slaan. Dus ik laat hem nog even staan en dan gaat hij hup naar de stort, shit zeg. Had ik die kinderen de hele winter op zolder met een stapel videobanden kunnen bezig houden.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.