Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

piranha

piranha

16-10-2016 om 13:50

verzendkosten

Bij veel webshops is het zo dat als je boven een bepaald bedrag bestelt, je geen portokosten hoeft te betalen. Als je nou een deel van de zending terugstuurt en je komt in totaal onder dat bedrag, worden dan de portokosten alsnog in rekening gebracht? Weet iemand dat?

Kaaskopje

Kaaskopje

16-10-2016 om 14:21

Goeie vraag

Ik lees mee.

angel3

angel3

16-10-2016 om 14:23

Nee

Bij bol ed niet hoor. Hangt misschien af van welke winkel het is.
Let er dan wel op dat je gratis kan retourneren anders schiet het nog niet op.

Lente

Lente

16-10-2016 om 14:52

Bij Decathlon hoef je niet alsnog de verzendkosten te betalen

Toevallig uitgeprobeerd

tante Sidonia

tante Sidonia

16-10-2016 om 16:14

welnee

veel te veel moeite!

Tine Winkel

Tine Winkel

16-10-2016 om 20:26

overigens, bij Bol

begreep ik laatst van iemand: als je voor minder dan 20 euro bestelt, kun je er ook nog een bol.com cadeaubon bij nemen, zodat je totaalbedrag boven 20 euro komt - en dan betaal je dus geen verzendkosten meer ...

Suze

Suze

16-10-2016 om 21:28

Soms wel

Ik heb het wel eens gehad. En volgens mij hoeft dat niet 'teveel moeite' te zijn, maar gaat dat gewoon volautomatisch.

Volgens mij kan je er dus in zijn algemeenheid niets van zeggen.

Dus beter hier van specifieke webwinkels vragen, in de betreffende voorwaarden kijken of even bellen met de klantenservice.

bieb63

bieb63

16-10-2016 om 23:35

Elke webwinkel

Heeft zn eigen beleid. Alles kan zolang het binnen wettelijke regels blijft. Dus voorwaarden lezen.

Piranha

Piranha

16-10-2016 om 23:43

Ik kom net niet aan het bedrag. Als ik er een paar sokken bij bestel, kom ik wel aan het bedrag. Maar ik ga zeker een ding van de bestelling terug sturen (2 maten besteld). Ik denk dat ik de gok neem en die sokken er toch maar bij bestel.
Die truc van Bol doet mijn dochter ook.

Lou

Lou

17-10-2016 om 12:02

Wie betaalt er nou nog verzendkosten

Je zou haast denken, wie betaalt er nog wél verzendkosten bij Bol. Ik koop er ook altijd wat bij wat ik sowieso kan gebruiken, kattenvoer of zo. Bij een andere webwinkel iets extra's kopen en dan (gratis natuurlijk, anders helpt het nog niets) terugsturen had ik nog niet bedacht. Ik denk dat het werkt, maar zou idd voor de zekerheid even checken.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.