Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

bugs

bugs

14-09-2011 om 10:37

Vegen of stofzuigen?

Beetje knullige vraag, maar ben toch wel heel benieuwd wat jullie doen.
Ik heb laminaat beneden liggen en je zit er ieder stofje op. Ik ben te lui om iedere dag te stofzuigen en nu wil ik eigenlijk een zachte bezem ofzoiets gaan aanschaffen omdat dat sneller gaat dan stofzuigen (moet ik weer uit de kast pakken, etc etc).
Hoe doen jullie dat?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
koentje

koentje

14-09-2011 om 10:44

Bij blokker

maar ook elders hebben ze van die rubber bezems.Die gaan lekker op laminaat!

bugs

bugs

14-09-2011 om 11:29

Rubberen bezem

Is dat zo'n bezem als een soort trekker? Wat ze in het zwembad ook hebben, of heb ik nu een verkeerd idee van een rubberen bezem?

Ik heb van de blokker

een soort swiffer maar dan van VERO en daar doe ik doekjes onder, dan heb je echt alles zo weg( en je staat er versteld van hoe veeeel dat dat is!)

Monet

Monet

14-09-2011 om 13:36

Swiffer maar dan anders

een ding met losse doekjes vind ik niks. Wat hier fantastisch werkt is zo'n stok met daaronder een vachtachtig gevalletje dat supergoed stof vasthoudt. In 2 minuten heb je de hele benedenverdieping gedaan !!!
Even de kruimeldief erbij om de boel op te zuigen, vachtje van de stok buiten uitkloppen, en eens in de paar weken doe je dat ding in de was. Ik zuig 1 keer per week overal in randjes/hoekjes, de andere dagen gebruik ik mijn 'vachtje' (van de lidl is deze)

Vachtje had ik ook

maar das met een verharende hond zo een dubbel vachtje

Sancy

Sancy

14-09-2011 om 14:11

Als monet

maar dan een 'luxe' uitvoering, namelijk de Leiffeit. Ik heb daar ook de dweilversie van.
En anders kun je dit overwegen:
http://www.blokker.nl/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDetails?storeId=10001&langId=-104&catalogId=10002&categoryId=&productId=109251

Foo

Foo

14-09-2011 om 14:13

Zelfde als monet

Ik heb ook al een aantal jaar zo'n vachtje, destijds bij de Action gekocht. Ik vind het ideaal maar heb dan ook geen huisdier. Die wegwerpdoekjes heb ik niet ivm het maar eenmalig gebruik. Ik gebruik dat vachtje alleen om even snel de boel weer netjes te hebben.

merel

merel

14-09-2011 om 16:07

Deze heb ik

Deze heb ik, een kruimeldief op een hele lange steel, er zit een rolborstel in de voet, ideaal voor haren en kruimels.
zie dit plaatje; http://tinyurl.com/3oxx6nj

bugs

bugs

14-09-2011 om 20:34

Vachtje

Bedankt dames!
Ik denk dat ik ga kijken voor zo'n ding met vachtje. Ik heb weinig zin om ook nog met stoffer en blik aan de gang te gaan. Alhoewel...ik zag net de prijs van een Leifheit....

Lynna

Lynna

14-09-2011 om 21:07

Robotstofding

Eervorig jaar was dat ding hier een hele hype, ik heb er toen ook een gekocht, maar ik had nog kleden en toen was hij niet handig. Ik ga hem maar weer eens proberen. Iemand die hem nog gebruikt? Is misschien ook wel wat voor jou Bugs?

Stoffer en blik met steel

De uitkomst bij ons voor alle rotzooi onder de eettafel in de keuken (peuter heeft geen tafelmanieren): zo'n stoffer en blik met een lange steel, zoals schoonmakers gebruiken. Toevallig in de aanbieding bij Blokker momenteel en de Aldi heeft volgens de folder een versie met een blik dat je kan opklappen (echte schoonmakers gebruiken die, ik heb een gewoon blik-met-steel).

Reuze handig, en geen gezeul met de stofzuiger.

Groeten,

Temet

Monet

Monet

15-09-2011 om 07:52

Bugs, geen leifheit

Echt onzin om zo'n duur ding te kopen. Ik zag er gisteren nog 1 bij AH, 12 euro dacht ik!

bugs

bugs

15-09-2011 om 14:20

Leifheit

Pfff...gelukkig. Dan ga ik voor zo'n goedkoop ding. Ik had zo'n speciaal vachtje gezien voor de Leifheit, maar daar moest weer zo'n stok bij. En Leifheit is slim, want alleen eens stok verkopen ze niet, je moet meteen zo'n kant en klaar ding kopen.
Ik ga zo eerst naar de AH; misschien hebben ze hem nog.
Nogmaals bedankt allemaal!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.