Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Petr@

Petr@

30-11-2010 om 13:02

Vanavond breda-rotterdam

Ik ga vanavond met jongste zoon naar het concert van Lady Gaga in Ahoy, maar zit te twijfelen hoe laat ik vertrekken zal.
Het begint om 19.30 uur en volgens de ANWB routeplanner is het maar een half uurtje rijden, maar ik heb geen flauw idee hoe het met de files zit richting Rotterdam.
Iemand die mij advies kan geven?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Marjoleine64

Marjoleine64

30-11-2010 om 15:22

Petra

Meestal doe ik richting Rotterdam 's ochtends en de terugweg 's avonds. Gistermiddag ben ik vroeg vertrokken (half 4) en wat was ik blij toen ik later hoorde dat alles vaststond... Vanmorgen heb ik besloten om vandaag thuis te werken (oja, en tussendoor een beetje OOL) toen alles weer vaststond. Hoe het vanavond is? Meestal valt het 's avonds richting Rotterdam wel mee, maar met dit weer durf ik geen garanties te geven. Normaal gesproken zou ik bij jou vandaan toch zeker ruim een half uur rekenen naar Ahoy, maar met zo'n concert kan het daar aardig druk zijn en dus extra vertraging opleveren. Veel plezier!
Marjoleine

Petr@

Petr@

01-12-2010 om 00:40

Marjoleine

Bedankt, we zijn ruimschoots op tijd vertrokken (nog voor 17.30 uur) en waren dus om 18.00 uur bij Ahoy. We moesten dus lang in de kou staan, maar waren daardoor wel als een van de eersten binnen en stonden dus bijna vooraan. We konden Lady Gaga bijna aanraken, was super.
Het was echt een geweldig concert!

Nasha 1st

Nasha 1st

01-12-2010 om 11:32

Gaga....enorm ot!

Manlief werkt in Rotterdam bij het OV en stond gister dus bij Ahoy! Met zijn dikke jas, muts en wanten en sjaal....Hij smste me nog rond 23:00....De concertgangers liepen daarbuiten bijna in hun blootje rond!!!!! Gekkenwerk!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.