Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Vanaf wanneer mag je van jezelf paaseitjes kopen?

De paaseitjes liggen al weer weken in de winkel naar mij te lonken, maar het is nog lang geen Pasen. Net als bij pepernoten probeer ik de innameperiode te beperken, maar het begint nu wel te kriebelen. Hoe lang van te voren haal jij paaseitjes in huis?

Chris

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Vic

Vic

12-03-2012 om 22:44

1 maart

Is nergens op gebaseerd, maar hier mocht het vanaf 1 maart. We zijn nu met de 2e (250 gr) zak bezig

amk

amk

12-03-2012 om 23:13

1 week

van te voren. Wil niet zeggen dat ik ze nu niet eet, maar ik koop ze niet eerder.
Krijgen is natuurlijk een heel ander verhaal.

Isabella

Isabella

13-03-2012 om 09:08

Haha

Het is me tot nog toe gelukt om ze niet te kopen. Ik hoop dit echt zolang mogelijk vol te houden :p. Maar een paar dagen voor Pasen mag het wel.

Na carnaval

Na carnaval mag ik van mezelf paaseitjes kopen. Overigens houden we ons redelijk in, we hebben pas één zak op met z'n vijven.

Hanne.

Hanne.

13-03-2012 om 10:21

Chocolade letters net op.

Pasen? We hebben vorige week net de chocoladeletters op gegegeten.

Ik ben zo'n muts die ze de dag voor pasen pas koopt. Als ik ze nu zie liggen denk ik ' het duurt nog zo lang'. En dan ineens is het 'morgen' pasen...

Geen idee of het inderdaad nog lang geen pasen is.Valt pasen dit jaar vroeg of laat?

Hanne

Nog een paar weken. Op 8/9 april dit jaar

Cicade

Cicade

13-03-2012 om 11:23

Geen idee

Maar ik heb ze al wel in huis.
Wat hier best goed werkt is 1 klein schaaltje vullen met gemengde eitjes en pas weer volmaken als schaaltje leeg is. Nou houden wij niet zo van puur dus die eitjes blijven wel 1 of 2 dagen liggen voor het schaaltje leeg is. Tja, je moet toch iets verzinnen met 4 chocola liefhebbers

Mona

Mona

13-03-2012 om 14:30

Haha hanne

Ja zo denk ik ook, en dat is trouwens ook zo met de paastakken. Ineens krijg ik een dag voor pasen toch de kriebels en dan zijn er (natuurlijk!) alleen nog maar hele sneue restantjes te krijgen. Ieder jaar sla ik mezelf weer voor 'm kop dat ik zo lang wacht

Nu nog niet

Ik stel het zo lang mogelijk uit en dat is best moeilijk

ChrisH

ChrisH

13-03-2012 om 14:50 Topicstarter

Inmiddels...

staat hier een schaaltje met glimmend blauwe melkchocolade-eitjes op tafel (je snapt, ik had maar heel weinig aanmoediging nodig)

Chris

Brianna F

Brianna F

13-03-2012 om 16:19

Vorige week

1 grote zak gemengde eitjes van de L*dl. Die gaan mee tot ruim na pasen, alleen dochters pakken af en toe een eitje.

Dit jaar niet

Net 3 kilo eraf en ik wil nog 7 weghebben. Als ik mezelf 1 eitje toesta, volgen er meer. Dus ik ga de verleiding maar nog even uit de weg. De kinderen lusten ze wel maar geven de voorkeur aan hartige lekkernijen als chips.

Fély

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.