Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Urinelucht

Wij hebben in de keuken een grindvloer liggen, zonder afsluitende laag.
Nadeel, hij zuigt alle vloeistoffen op.
Nu hebben wij een hond, bijna 13 en helaas wordt zij een een beetje dement en ze is blind. Je hebt haar bijv. net uitgelaten (wilt ze vaak niet, ze is liever in de tuin), loopt ze in de kamer en plast ze opeens.
Ook 's nachts gebeurd het helaas wel eens.
Tot nu toe deed ze het steeds op laminaat. Nu vanmorgen zagen we een donkerdere plek op de grindvloer die giga naar pies stinkt.
En als zij iets heeft gedaan, gaat ze altijd in een hoekje zitten.
De poezen zijn het niet, daarvoor was de plek te groot en ze onze dame niet in de andere hoek gaan zitten.
AL met vanalles schoongemaakt. Met heel veel water gespoeld. Met schoonmaakmiddel, met kokend water en chloor.
Wie heeft er nog tips.
Ik ruik het door het hele huis. BAH BAH
Gr Rymcke

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Kaaskopje

Kaaskopje

04-04-2013 om 18:49

Spul voor stal

Je kunt spul kopen om een paardenstal bijvoorbeeld mee schoon te spoelen. Daar zou je eens op kunnen googlen. Misschien kun je nog azijn proberen.

Biotex

In biotex lossen bepaalde enzymen op die in de urine zitten. Groene of blauwe, maakt net zoveel uit.

Polletje Piekhaar

Polletje Piekhaar

08-04-2013 om 12:58

Maar eh

sorry; een grindvloer? Hoe moet ik dat zien. Is dat niet ongelijk dan? Of bedoel je afgevlakt en dan zonder lak of zo?

Kaaskopje

Kaaskopje

08-04-2013 om 14:12

Grindvloer

Mijn ouders hadden dat ook in hun huis. Er wordt grind gestort en daar gaat een laag overheen. Ik weet niet meer wat dat voor laag was. Hars? Hun vloer was niet glad. De structuur van het grind was nog te voelen. Maar ik weet nog wel dat ze nogal zenuwachtig deden over ongelukjes met limonade of iets dergelijks. Dat kon vlekken achterlaten.

Egel

Egel

08-04-2013 om 14:57

Off topic spaties

Topictitel: het is 'urinelucht', niet 'urine lucht'.
Flauw hè. Sorry.

Ook ot

Egel, jij zult wel blij zijn met het 'Rijks Museum'

Kaaskopje

Kaaskopje

08-04-2013 om 16:56

Egel o.t.

Als je een ander op fouten wijst, moet je natuurlijk zelf ook foutloos reageren: 'Flauw hè', is een vraag. Daar hoort dus een vraagteken achter. Bereflauw, ik weet het.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.