Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

oregano

oregano

19-09-2011 om 20:58

Update key card renault scenic, tip!

Tijdje geleden had ik hier mijn vraag erop gezet omdat de key card vd auto het niet meer deed. Volgens de garage moet de hele computer opnieuw gereset oid worden, kosten paar 100 euro, onderzoek zelf kostte ook al iets van 90 euro. Nu vond ik een advertentie via marktplaats dat je die kaart naar hen kom opsturen, zij repareren hem. Zo gezegd, zo gedaan, en het kostte 35 euro!!!
Dus wie ooit zoiets heeft is dit aan te raden.
Groet oregano

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
sinas

sinas

19-09-2011 om 21:06

Euh...

en hoe weet ik of die gast betrouwbaar is en dan niet ineens mijn auto kan openen met een ander apparaat?

Risama

Risama

19-09-2011 om 22:21

Key card vraagje

Wij hebben een espace waarvan de key Card kuren vertoont. Sinds gisteren gaat de auto gewoon niet meer op slot! Starten is geen probleem, maar zelfs als ik de deur op slot doe met de losse sleutel in de Card, blijven de andere deuren los en kan dus iedereen de auto in. Batterijtje heb ik van,iddg vervangen, maar helaas is het probleem daar niet meer verholpen. Iemand een idee wat dit kan zijn?

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Risama

Wij hebben dat ook gehad en een nieuwe keycard gekocht via de dealer. Opsturen naar 'een mannetje' zou ik zelf niet doen.
Een tip om de auto wel op slot te krijgen nu: via de deurvergrendeling in de auto de deuren op slot doen via achter (bestuurdersdeur dicht laten) en daarna met de sleutel de bestuurdersdeur op slot draaien. Tis even gedoe maar zo krijg je de auto wel helemaal op slot.

oregano

oregano

19-09-2011 om 22:44

Keycard 'mannetje'

Volgens mij is het een gewoon bedrijf, en op MP kun je ook wat recensies lezen over hen. Ik vond het een prima en goedkopere oplossing.
http://verkopers.marktplaats.nl/reparatiewinkel
Ik zag er verder geen kwaad in....
Was alleen even een tip.
Groet, oregano

Risama

Risama

20-09-2011 om 08:56

Oregano en picasso; bedankt!

De auto stond vannacht met dank aan de tip van Picasso weer op slot (dat ik dat zelf niet had kunnen bedenken

En met dat mannetje ben ik ook blij, 185 euro vind ik echt belachelijk veel geld voor een sleutel. Ik heb hem al een mailtje gestuurd, we brengen de sleutel wel. Dat voelt beter dan opsturen.

Ik zeg altijd maar zo: koop nooit een Renault....

jippa

jippa

20-09-2011 om 17:37

Die renault garage...?

is die in het westen des lands en niet zolang geleden overgenomen?
Jippa

oregano

oregano

22-09-2011 om 21:58

Jippa en keycard

Die renault garage is in het noorden des lands (Leeuwarden), voor overname altijd uitstekende service, nu dus niet meer. Toevallig hebben ze vanavond gebeld nav de klacht van mijn vriend die heeft verzocht een credit nota te sturen, omdat het dus helemaal niet bleek te liggen in de board compuer, of hoe heet zoiets. Dus ben benieuwd, ze gaan de kwestie nu onderzoeken.
Verder hadden wij de keycard aangetekend opgestuurd, dus verzekerd tot boven de kosten van een nieuwe kaart. Mijn vriend gaat nu ook de reservekaart opsturen, vertoonde ook kuren, daarvoor al. Hij denkt dat het komt omdat hij hem altijd in zijn achterzak had en dus altijd op zat...Tot nu toe is de kaart nog steeds ok en start de auto als vanouds.
Groet, oregano

jippa

jippa

23-09-2011 om 22:18

Oregano

wij hebben ook een renault garage die eerst prima was en nu een drama, maar in een ander deel van het land, apart.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.