Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

lennest

lennest

11-11-2013 om 12:28

Unold waterkoker

Ik ben op zoek naar een kleine reiswaterkoker en vond er een van het merk Unhold, maar dat ken ik helemaal niet, reviews kan ik ook niet vinden. Kent iemand dit merk en zo ja, wat zijn je ervaringen?
Voor m'n werk overnacht ik nogal eens een keer in een hotel en heb niet altijd zin om in de bar een kopje koffie te drinken, maar wel zin in koffie of thee. Dit leek me wel handig voor al die hotelkamers zonder waterkoker.

Puck

Puck

11-11-2013 om 13:01

Waarom perse een Unold?

Volgens mij zijn er genoeg merken die een kleine waterkoker in het assortiment hebben. Waarom perse een unold? Heb even gegoogled en Unold heeft net als andere merken een heleboel types dus ik kan niet zien wat er nu zo speciaal aan is. En tja, verder is het maar een waterkoker voor incidenteel gebruik, ik zou met geloof ik dan niet druk maken over ervaringen van anderen en gewoon de eerste de beste kleine waterkoker kopen.

Vera*

Vera*

11-11-2013 om 14:05

kampeerwinkels

Bij kampeerwinkels hebben ze juist kleine waterkokers te koop.

Puck

Puck

11-11-2013 om 14:41

Geen kampeerding

De waterkokers in kampeerwinkels zijn vaak met een laag vermogen zodat ze op campings gebruikt kunnen worden. Ik zou die in dit geval niet aanschaffen. Het duurt lang voordat je je water warm is. Er zijn ook voor gewoon "thuis"-gebruik genoeg waterkokers te verkrijgen met een veel hoger vermogen, maar die toch een inhoud van een halve liter hebben.

lennest

lennest

11-11-2013 om 17:02

Unold waterkoker

Klopt, er zijn best veel waterkokers van een halve liter, maar deze is 1.000 watt, redelijk klein, te gebruiken voor meerdere voltages, inclusief twee kopjes, zo te zien een filtertje, een opbergtas en nog geen 20 euro. Toen dacht ik : kan dat wel voor dat geld?

Lynna

Lynna

11-11-2013 om 17:17

Heel handig

Ik heb er een. Heel veel gebruikt de laatste 2 jaar, ook thuis. Want hij neemt niet zoveel ruimte op mijn aanrecht. Onlangs heeft hij het begeven en ik heb meteen een nieuwe besteld. Ik ga binnenkort weer een paar dagen op vakantie en neem hem lekker mee. Heerlijk thee zetten op de hotelkamer.

Aanrader!

Puck

Puck

12-11-2013 om 10:58

Lennest

Als ik zie dat gewone grote simpele waterkokers al voor een tientje te krijgen zijn dan denk ik dat het het best kan voor 20 euro. Dat op verschillende voltages is wel handig en als ik dan de reactie van Lynna zie dan zeg ik: gewoon doen, voor 20 euro kan je je ook weer geen reuze buil vallen.

lennest

Ik heb een Unold broodbakmachine. Kan niets zeggen over de duurzaamheid (heb hem pas een week), maar tot nu toe ben ik zeer tevreden. Degelijk, doet wat-ie moet doen. De reviews over dit ding waren oha ook zeer positief.

nathalie

nathalie

13-11-2013 om 21:31

Welke is dat?

Ik zoek ook een kleine waterkoker voor op reis en ik vind er van Unold eentje van 1/2 liter en 1000 Watt, maar niet met 2 kopjes en een tas en dat lijkt me juist zo handig. Wel type is dat lennest?

lennest

lennest

14-11-2013 om 11:00

Unold 18575

Via beslist.nl: http://www.beslist.nl/products/huishoudelijke_apparatuur/waterkokers/r/reis+waterkoker/

Vanaf 15.95 maar dat is zonder btw en verzendkosten. Heb 'm nu besteld via Alternate, incl. verzendkosten 22,95. Ben benieuwd!

De Unold 8216 lijkt er erg op, is net zo groot, iets duurder en geen tas.

nathalie

nathalie

14-11-2013 om 16:51

Dank je!

Ik had de 8210 en 8216 gevonden maar niet gezien dat daar ook kopjes bijzitten. De kopjes van de 18575 lijken me iets handiger maar vooral dat hij van RVS is en niet zoals die andere van kunststof staat me wel aan. Ik ga hem ook bestellen!

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.