Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Sunja

Sunja

22-12-2012 om 17:54

Ultieme tips

Ik begin gewoon met tip 1 op mijn ultieme tiplijst voor drukke vermoeide moeders:
- Nivea bodylotion voor onder douche (weg uitgedroogde hagedissenhuid en je ruikt ook nog heerlijk - en dat in een handomdraai waar je best aan toekomt in die 3-minutendouche) Kan volgens mij trouwens ook met andere bodylotions die wellicht goedkoper zijn - maar dat heb ik nog niet uitgeprobeerd.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Vogeltje

Vogeltje

22-12-2012 om 20:44

Haa leuk

kep er ook 1 (das dan nummero 2)
dream matte mousse van maybelline
lekker snel want je smeert het zo op je gezicht, niet erg als het wat dikker komt aan de ene kant dan kun je makkelijk uitsmeren en je ziet er zo weer zo goed uit. en allemaal gewoon met je vingers, nooit zoeken naar die kwasten die altijd kwijt zijn of nat!

liora

liora

23-12-2012 om 13:07

Ja!

Ik zag er een reclame van en heb ernaar lopen zoeken bij het Kruidvat. Waar ligt het??

Sunja

Sunja

23-12-2012 om 13:46

Liora

De bodylotion bedoel je? Bij de bodylotions (ja, je zou verwachten bij de douchespullen maar dat was niet zo)! Ik heb m ook bij Kruidvat gekocht.

Gnocci

Gnocci

23-12-2012 om 21:16

Vier

Ja, nog 1!! Hoort eigenlijk bij babytijd dus: bij de hema zijn de figuurcorrigerende hempjes in de aanbieding - ze hebben een hempje met uitsparing voor je boezem, fantasttisch voor borstvoedende moeders!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.