Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Shifra

Shifra

02-06-2011 om 16:51

Uitzoeken keukenapparatuur

Hoi allen,

zeer binnenkort wordt de keuken in mijn nieuwe huisje verbouwd, hij is helemaal op en bijna niks doet het (goed) meer. De aannemer heeft me enkele suggesties aan de hand gedaan voor keukenapparatuur, maar ik wil even zoeken waar ik die zaken zoals afwasmachien, koelkast,over e.d. nou het goedkoopst kan kopen.Hebben jullie suggesties??

groet van shifra

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Kaaskopje

Kaaskopje

03-06-2011 om 01:02

Overal kijken

Ik zoek uit wat ik wil hebben via beoordelingen op internet, prijsvergelijkingen via websites als van kieskeurig.nl. Ik spit alle reclamefolders uit en ik ga in de winkels kijken hoe zo'n apparaat er in het echt uit ziet. Ook een blad als de Consumentengids kan een test hebben gedaan. Ik krijg het blad sinds een tijdje van een collega en met die gids onder de arm ben ik naar Mediamarkt gegaan. 'Grappig' genoeg had Mediamarkt de twee slechtsten uit de test in de reclame gedaan. Afhankelijk van de prijs of de haast die het heeft, beslis ik of ik de aankoop via internet of in een winkel doe.

Maxime

Maxime

03-06-2011 om 11:36

Kookplaat

Let op de kookplaat, ik had een hele mooie uitgezocht op internet, netjes geleverd, alleen kwam ik er bij het koken achter dat de pitten zo dicht op elkaar stonden dat je van de 4 pitten er maar 2 tegelijk gebruiken kan, anders zitten je pannen de dicht op de draaiknoppen en die smelten (binnen 15 minuten gebruik had ik al een verbrande knop) dus let daarop. Hartafstand van de pitten was bij mij van voor naar achter maar 20 cm, dat vind ik te weinig, dan moet je namelijk met kinderspeelgoedpannetjes koken ofzo

Shifra

Shifra

06-06-2011 om 21:41

En weer

zeer bedankt voor jullie tips. Ik duik vanavond de consumentengids in en zal gaan letten op de afstand van de fornuispitten.
En (helaas wat dit betreft) woon ik niet bij e'hoven in de buurt.
Ik begreep van de aannemer dat hij het zo kan regelen dat hij korting krijgt als ik meer apparaten tegelijk zou bestellen bij een handelaar die hij kent. Het schijnt in de witgoed gebruikelijk te zijn dat je tegelijk meerdere apparaten bestelt bij een bedrijf en dan korting krijgt of kan bedingen.
groet van shifra

Shifra

Shifra

06-06-2011 om 21:44

En cobi, even ook o.t.

...dank nog voor je 'oppasreactie'. Ik was er echt even geroerd door.
groet,shifra

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.