Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

no name

no name

06-05-2011 om 16:33

Uitvaartverzekering

al regelmatig hier voorbij gekomen, wel of geen uitvaartverzekering, negatieve ervaring enz. Heb nu recent een uitvaart meegemaakt via de Dela en ben zeer positief. Uiteindelijk hoeft er zelfs niet eens bijbetaald te worden, houden we nog geld over. Nette kist, ok standaard, maar niks mis mee, mooie kaart, netjes verzorgd alles. Geen klachten dus hier.

Wilde het gewoon even delen.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
100%mama

100%mama

06-05-2011 om 21:28

Hier

hebben mijn ouders vanaf mijn (en zus) geboorte een uitvaart verzekering bij de Dela, toen ik ging trouwen heb ik deze over genomen en heb ik manlief ook "aangemeld". Ondertussen hebben wij zoonlief ook op de polis en zoonlief in de maak komt straks ook op de polis.

Mijn schoonvader is in januari overleden en had bij 3 verschillende vezekeringen een polis (nee, vraag me niet waarom ,hihi). De uitvaart onderneming heeft alles opgepakt en prima geregeld waarbij schoonmoeder ook nog iets over hield. Ik denk dus ook dat het ligt aan de uitvaart onderneming qua regelen, maar hier idd heel tevreden over de Dela!

no name

no name

07-05-2011 om 21:20

100% mama

waar ik meer op doelde dat je nogal eens verhalen hoort dat je dan een verzekering hebt bij bijv. de Dela en dan nog veel moet bijbetalen. Maar heb gemerkt dat dat dus geheel aan je eigen keuzes ligt. Het hangt inderdaag van de uitvaartonderneming af. Deze was ook ingehuurd door de Dela, dus geen eigen. Maar hij heeft alles keurig afgewikkeld, al onze wensen heeft hij rekening mee gehouden.

100%mama

100%mama

09-05-2011 om 20:30

Denk het wel

dat het deels ligt aan wat je wil en voor hoeveel je op voorhand verzekerd bent. Weet je dat je een kersenhouten kist wil met gouden handvatten om maar even een dwarssraat te noemen, daarbij een uitgebreid broodjes buffet n een borrel erbij dan weet je dat je niet genoeg zal hebben aan een basis bedrag. Nu kan je zeggen ä ch, ik ben dan toch al dood", maar dan zadel je je nabestaande dus op met een betaling.

Wij hebben dus gekeken, wat willen we en welk bedrag moeten we dan verzekerd krijgen. De mijne heb ik iets omhoog laten komen en ook zo manlief zijn bedrag ongeveer berekend.

Dus in jouw vraag denk ik dat dat dus niet aan de verzekering zelf ligt, maar aan de wensen die jij hebt. Wij hebben destijds voor manlief vrijwel alle "aanbieders" bekeken en overal is het best duidelijk wat je kan voor hoeveel.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.