Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Kaaskopje

Kaaskopje

14-12-2011 om 02:52

Uit eten in naarden

Eigenlijk zou ik dit bij vraag en aanbod moeten plaatsen, maar omdat het om een vrij korte termijn gaat, breng ik het in dit draadje onder de aandacht.
Man en ik wilden donderdag naar Naarden, maar dat komt er niet meer van. Het weer is er niet echt naar om dan een stadsbezoek af te leggen helaas en het komt al met al echt niet handig uit. Ik had voor dit uitstapje via vakantieveilingen.nl een etentje 'gescoord', wat voor 25 december genuttigd moet zijn. Wie kan ik blij maken met de voucher van dit restaurant voor een driegangenmenu voor 2 personen? Drankjes moet je zelf betalen. Mijn vraagprijs 30 euro. Het restaurant: Bordjes Naarden.
Ik kan helaas pas tussen 11 en 12 uur's avonds reageren, ivm mijn werktijden.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Kaaskopje

Kaaskopje

15-12-2011 om 00:23

Niemand

Misschien wil je liever per mail reageren?

[email protected]

Het gaat om een goed restaurant, 3-gangen menu en dat dus voor 15 euro per persoon. Zo vlak voor kerst best gezellig

+ Brunette +

+ Brunette +

15-12-2011 om 21:36

Je titel is verkeerd.

Ik dacht dat het om een vraag ging over waar je lekker uit eten kan in Naarden, misschien dat je titel anders had gemoeten? En is het niet meer iets voor de rubriek Vraag en Aanbod?

Monique D*

Monique D*

18-12-2011 om 13:58

Lijkt leuk, maar is helaas niet tijdens mijn vakantie

Anders had ik er wel op gereageerd!
Is het in Naarden Vesting of Naarden zelf? Ik was allang van plan om naar Naarden Vesting te gaan, maar helaas.
Als het etentje in de week van 25 t/m 31 december zou zijn dan hadden wij ja gezegd. Die week van vóór 25 december komt mij slecht uit omdat ik dan van mijn werk gelijk door naar Naarden moet gaan. Dat zou beter uitkomen in mijn vakantie die valt tussen Kerst en Nieuwjaar. Omdat wij met zijn drieen zijn dan zouden wij een etentje voor 2 personen kiezen en voor de derde zelf betalen.
Maar het gaat dus niet door.
Ik hoop dat je iemand anders hiermee blij kan maken!

Kaaskopje

Kaaskopje

18-12-2011 om 21:07

Monique

Daar vraag je zowat. Ik ben niet bekend in Naarden. Jammer dat het deze week niet meer lukt.

Kaaskopje

Kaaskopje

18-12-2011 om 21:12

Brunette

Nu je het zegt zie ik dat te koop of aangeboden duidelijker was geweest. Ik heb uitgelegd waarom ik het in deze rubriek heb gezet.

Kaaskopje

Kaaskopje

19-12-2011 om 01:04

Te koop aangeboden, voucher voor 3 gangen diner Dit bericht word

De vouchers zijn nog tot en met vrijdag geldig.

Kaaskopje

Kaaskopje

19-12-2011 om 01:07

voor zover je mijn beginposting nog niet gelezen hebt: ik heb er 30 euro voor betaald, dat wil ik er graag voor hebben. Je betaalt dus voor 2 personen 15 euro p.p. voor een volgens mij mooi 3-gangenmenu.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.