Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Lelietje van Dalen

Lelietje van Dalen

20-05-2011 om 17:32

Twitter

Ik heb zojuist een twitteraccount aangemaakt. Maar wie zijn er leuk/interessant om te volgen?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Lelietje van Dalen

Lelietje van Dalen

20-05-2011 om 19:42

Single lady

Dat snap ik, maar heb je ook nog concrete tips?

krin

krin

20-05-2011 om 20:38

Ouders Online!

Natuurlijk. Verder hangt het erg van je interesses af. Ga je voor politiek, voor cultuur, voor wetenschap, voor nieuws, voor entertainment?
Concrete voorbeelden: Kennislink (wetenschap), foodwatch (consumenten/voedsel), flwbooks (literatuur), Leo Blokhuis (muziek), Bert Wagendorp (columnist), Karin Spaink (eh... vanalles).
Aangevuld met draken en winden uit de vrienden- en familiekring, verenigingen, beroepsorganisaties. Via de ene vind je vaak weer wat anders. Gewoon even gluren wat iemand die volgt zelf volgt en ongegeneerd na-apen.

Biene M.

Biene M.

20-05-2011 om 23:18

Werk

Ik volg heel veel werkgerelateerde twitteraars, superhandig om zo op de hoogte te blijven. En verder nieuws uit de buurt en Artis en OO natuurlijk. Een paar vriendinnen inderdaad, maar eigenlijk ben ik met de werktweets nog het meest in mijn sas. Verder nog Sylvia Witteman, al begint die me een beetje te vervelen. Fokke en Sukke, Alain de Botton, dat is het wel.

Tirza G.

Tirza G.

21-05-2011 om 15:27

Werk

en familie-gerelateerde dingen, MarcMarie Huibregts, Karin Spaink, Piers Morgan, Alexander Klöpping.

Tirza

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.