Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

KHS

KHS

30-07-2012 om 11:17

Twijfels over verzonden pakketje

Hallo,

Bij een kennis heb ik vorige week donderdagmiddag een pakketje besteld (heeft eigen bedrijfje) S'avonds kregen we woorden over iets. Het pakketje is nu nog niet binnen en de track&trace veranderd iedere dag. Dan zou het er vrijdag zijn, dan zaterdag, uiteindelijk maandag en nu weer morgen. DE status blijft hangen op; is in het sorteercentrum van de post. Echt balen! En ik word er nogal wantrouwig van. Kan het zijn dat ze het (nog) niet verstuurd heeft? Kun je als bedrijf frankeren en een T&T code krijgen zonder ook daadwerkelijk het pakje in te leveren? Zit ze me te jennen?

Groetjes KHS

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
mix

mix

30-07-2012 om 11:32

Lijkt me niet

anders is de code niet te volgen op internet en niet in het sorteercentrum aangekomen lijkt mij.
Denk dat een belletje naar de post eerder op zn plaats is met de code bij de hand.

KHS

KHS

30-07-2012 om 12:23 Topicstarter

Gebeld

Het pakje is nooit getraceerd dus ook niet in het sorteercentrum. De code is dus wel te volgen als het pakketje is aangemeld maar nog niet ingeleverd is. We wachten maar af.

Groet Khs

mix

mix

30-07-2012 om 12:44

Wat apart

als je een pakje aanmeldt dan zou je zeggen dat het op het postkantoor is achtergelaten door verzender, anders krijg je geen track and tracecode, die krijg je na betaling. Zou het dan idd zijn dat het nog op het postkantoor ligt waar het is ingeleverd door haar?

Bel haar?

Waarom bel je niet even? Of stuur een mail?

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.