Nieuw: Ontdek nu alle events en workshops bij jou in de buurt op het Ouders Eventplatform
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Mea Proefrok

Mea Proefrok

22-12-2012 om 20:33

Tv-tips gevraagd

De komende weken wordt er weer allerlei leuks uitgezonden. Ik wil eigenlijk wat dingen opnemen, met name kinderfilms of andere leuke/mooie programma's voor jonge kinderen (dochter is nu zes, zoon kijkt nog geen tv). Tips voor volwassenen zijn ook welkom trouwens. Natuurlijk ben ik al een week van plan om een tv-gids te kopen, en die komt er vast nog voor de kerst aanbreekt (sprak de vrouw die al drie maanden geen zout en nootmuskaat in huis heeft omdat ze er nooit aan denkt behalve bij het koken). Ik hoop eigenlijk dat iemand op het forum wat leuke tips heeft. Dochter is ernstig tv-verslaafd en zal dolblij zijn met een uitbreiding van haar standaardrepertoire . Ze leest nog niet snel genoeg om ondertiteling te kunnen volgen.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Inge M

Inge M

22-12-2012 om 20:56

Nu.nl

Daar kun je klikken op een hele handige tvgids per uur van de dag per zender.

Merel

Merel

22-12-2012 om 20:57

Tv gids online

Er bestaat ook een tv gids online, daar kan je al heel veel uit halen, of je schrijft nu, ja NU dus even opstaan en maak een boodschappenbriefje waar je op schrijft 'tv gids' kopen. (tenzij je nooit met boodschappenlijstjes je boodschappen doet natuurlijk) en dan kan je een leuke selectie maken qua opnames. Ik zit vaak in de ochtend even de gids door te bladeren (en ik heb er ook eentje op de tv) en dan klik ik allemaal leuke programma's aan om op te nemen.

Zal vast een start voor je maken

elke dag op ned 3 om 900 uur is er smorgens in de regel een nederlandse film,

deze week komt onder andere op 3;
ma 9 uur Kruimeltje,13.00 musical de 3 biggetjes 21.30 loft( voor jou dan he )
di 9 uur pietje bell 1,13.00 pippi langkous 15.30 magic circus show.
Wo:9.00 uur pietje bell 2,13.00 pippi gaat aan boord 22.00 sonny boy(voor jou, ned 1!)
Do; 9.00 uur minoes,13.00 musical Doornroosje,15.30 mijn opa is een bankrover.
Vrij; 9.00 uur Abeltje en om 13 uur musical Sneeuwwitje,15.30 brief voor de koning

Keus genoeg op 1 zender denk ik haha. Alleen weet ik neit of Pippi nederlands gesproken is, de rest wel. Vooral de musicals zijn erg leuk!

Mama_Lynn

Mama_Lynn

22-12-2012 om 21:33

Bedankt voor de tips

HIer geen grote tvkijkers (want ik wil dat niet), maar de musicals worden vast grote hits, maandag en donderdag dus, ff onthouden Bedankt!

En sorry, mea, kan je dus niet verder aan tips helpen, want ik denk er zelf amper aan. Het wordt hier meestal een dvd (als ik een goede bui heb, lol). Bij mij zeurt kleine man van ruim 2.5 vrijwel dagelijks of hij cars mag kijken (sinds hij deze dvd heeft gekregen van de lieve sint) (en neeeeee...dat mag hij dus niet, arme knul).

Lynn

Fiorucci

Fiorucci

22-12-2012 om 22:01

Morgen!

Ned 2, 19.20, Cirque du soleil met Delirium!

Rosa van der Zanden

Rosa van der Zanden

22-12-2012 om 23:50

Hier:

http://www.filmtotaal.nl/filmsoptv.php
Hier heb je voor de hele week het hele filmoverzicht op tv.
Rosa van der Zanden

Rafelkap

Rafelkap

23-12-2012 om 08:34

Nos 3

gewoon in de gids kijken op nos 3, elke dag twee kinderfilms om uit te kiezen. Ik geloof dat op woensdag Minoes komt.

Mea Proefrok

Mea Proefrok

23-12-2012 om 08:49

Oooo handig

Bedankt allemaal! Wat fijn dat jullie meedenken. Ik wil gewoon een voorraadje goeie kinder-tv aanleggen voor regenachtige middagen. Dit helpt mij enorm op weg. Waarom wist ik niet eens dat er dus elke ochtend een film is op Nederland 3? Ik ga snel van alles programmeren. Nogmaals bedankt iedereen. Tips blijven welkom.

Rafelkap

Rafelkap

23-12-2012 om 11:12

Mea

dan heb jij geen vpro gids denk ik. Kopen!

Week 2 van de vakantie

NED 3
Zaterdag 29 dec:
9.00 het fluwelen konijn( niet NL) 11.35 kinder circus 15.30 kapitein rob en het geheim van professor Lupardi
( op RTL7 is mister bean om 19.30, een half uur, lekker voor zo maar een keer tussendoor?)
Zondag
9.oo uur Iep! 12.25 ZAPPkerst met de zandtovenaar, 15.30 moeders!( deens)

Maandag
geen nl film wel noors Knoester; 13.00 pippi op de vlucht 15.30 chicken run
Dinsdag:
9.00 lepel ,13.00 pippi en 15.30 lang en gelukkig
Woensdag;
9.00 foeksia de miniheks, 13.10 K3 en de wondermachine
Donderdag;
9.00u De schippers van de kameleon( zoals elke vakantie geloof ik) 13.00 alice in wonderland,15.30 lover or loser( maar das een tienerfilm)
Op sbs6 komt om 18.45 alvin and the chipmincks, niet NL maar wel erg leuk
Vrijdag:
9.00u Kameleon ahoy 13.00 musical de kleine zeemeermin 15.30 hoe overleef ik mijzelf( tiener)
18.45 op sbs6: alvin and the chipmuncks;the squeackquel.

Succes met instellen

oregano

oregano

23-12-2012 om 14:42

Stond op twitter van ool

http://www.mediasmarties.nl/voor-ouders/nieuws/2012/11/14/kinderfilms-de-kerstperiode/

hier staan volgens mij alle kinderfilms op.
Veel plezier,
oregano

liora

liora

23-12-2012 om 15:42

Voor volwassenen

56-up. Ik weet niet of je de docureeks kent maar echt geweldig! Zal wel worden herhaald op holland.doc

Wo 2/1, Do 3/1 en Vr 4/1 22.45 uur

Vara tv magazine vind ik een aanrader

P

P

23-12-2012 om 16:19

Mea

Die kinderfilms zijn er echt ELKE vakantie hoor met de herfstvakantie dus twee weken achter elkaar voor heel Nederland.

Dinsdag 17:05 Kerst met de zandtovenaar (ook op woensdag om 8:50)

P

P

23-12-2012 om 16:20

Vergat ik nog

woensdag 17:05 Nationale wetenschapsquiz junior

Mea Proefrok

Mea Proefrok

23-12-2012 om 20:57

Fijn fijn fijn

Ik heb de (enorm dikke, wow) vprogids aangeschaft en man, er zijn zo dertig films die ik wel wil opnemen. En inderdaad, elke ochtend om negen uur een film. En dat elke vakantie, begrijp ik? Where have I been?
Allen bedankt weer, wetenschapsquiz junior is nog wat veel gevraagd voor mijn dochter. Die twijfelt nog of de tandenfee echt is of niet. Circus vindt ze geweldig.

Mea Proefrok

Mea Proefrok

23-12-2012 om 20:59

Liora

Sinds wij Hollanddoc hebben, kijk ik regelmatig een stukje Up! Zelfs al val je ergens middenin, het boeit meteen. Geweldige serie en geweldig kanaal.

P

P

24-12-2012 om 18:51

Uh mea

Ook elke middag is er een film

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.