Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Monique D*

Monique D*

10-07-2014 om 19:31

TV kapot en weg, wat doen jullie met de afstandsbediening?

Onze tv was kapot gegaan en wij hebben dit inmiddels vervangen in een nieuwe.
De afstandsbediening van de oude tv deed het uitstekend, totdat de tv kapot ging. De oude tv hebben wij langs de weg gezet voor grof vuil, maar de afstandsbediening heb ik even gehouden.

Mijn vraag is: wat doen jullie met de oude afstandsbediening? Geven jullie die weg of wordt het verkocht op Marktplaats? Hij heeft altijd uitstekend gewerkt en ik vind het zonde om het weg te doen als hij het nog doet.

bibi63

bibi63

10-07-2014 om 22:20

Kringloop

Je kunt hem verkopen natuurlijk (bijv. via marktplaats), maar dat levert enkele Euro's op, meer niet. En hoogstwaarschijnlijk hebben jullie er ook niet echt veel voor betaald.
Ik zou hem aan de kringloop geven. Inderdaad beter dan weggooien, dat is zonde en hoeft niet. Een ander (kringloopwinkel) is er blij mee.
Bibi

Ginny Twijfelvuur

Ginny Twijfelvuur

11-07-2014 om 00:07

Marktplaats...

Hier het omgekeerde. Reciever doet het nog prima maar de afstandbediening is net een keertje te vaak gevallen. Dat is gedeeltelijk op te lossen met een universele, maar die heeft niet alle functies. Ik zou maar wat blij zijn met een vervangende!

Monique D*

Monique D*

13-07-2014 om 15:58

Inhoud tv meegenomen

Zoon had de oude tv (45 kg) op straat gezet. Later bleek dat de tv op zijn kant lag en opengemaakt was. De gehele inhoud van die tv was meegenomen! Ik ben blij, want dan heeft een ander toch nog voordeel van die tv.
Jammer dat ik hem of hen op dat moment niet heb gezien, want dan hadden ze gelijk die afstandsbediening mee kunnen krijgen!
Maar ik meld het aan bij Gratis op te Halen of Marktplaats. De afstandsbediening heeft het altijd goed gedaan en ik vind het zonde om het weg te gooien.

Mijntje

Mijntje

13-07-2014 om 19:27

moniqueD

Nu kan je van je lege beeldbuis een leuk aquarium maken!

Monique D*

Monique D*

14-07-2014 om 15:26

Kan niet meer..

De tv is door de Grof Vuildienst al weggehaald.

Dendy Pearson

Dendy Pearson

14-07-2014 om 18:47

Ik zet

tegenwoordig alles op marktplaats. Dingen die stuk zijn oid gewoon gratis. Is meestal zo weg. Een afstandsbediening zou ik denk ik gewoon inleveren bij de kringloop.
Dat scheelt mij een rit naar de stort of ruimte in mijn kliko. Sinds we dik moeten betalen voor elke vuilniszak is het een sport om zo weinig mogelijk afval te hebben.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.