Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Kaaskopje

Kaaskopje

20-11-2016 om 14:09

TV + Internet

We zijn ons een beetje aan het oriënteren op het gebied van tv en internet. We zitten nu bij Ziggo. We zijn niet meer zo tevreden over de ontvanger. Nu kunnen we wel weer een andere vragen, maar misschien wordt het tijd om eens iets anders te proberen, wat nog goedkoper is ook.

Nu is mijn oog op tv en internet van NLE gevallen, de oude Nederlandse Energie Maatschappij. Wie heeft daar ervaring mee?

Op de een of andere manier heb ik een negatief beeld van de NEM nu NLE, als ik reviews bekijk springen de negatieve ook veruit erbovenuit, maar is dat terecht?

Kaaskopje

Kaaskopje

20-11-2016 om 15:20

En los van NLE

met wie hebben jullie ervaring en is dat positief of negatief?

Juul

Juul

21-11-2016 om 19:16

Xs4all

Ik kwam van upc af. Dat was echt één groot drama. Nu al een hele tijd bij xs4all. Vast niet de goedkoopste maar ik vind hun hulp bij een vraag/storing/probleem altijd heel goed. En ik ben eens totale nono op gebied van apparaten. Als hun service zo goed blijft ga ik echt niet weg en betaal ik graag een beetje meer.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.