Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Rafelkap

Rafelkap

06-06-2013 om 09:15

Trui wassen die niet gewassen mag worden

Ik heb alle truien die er nog lagen gewassen en die hangen nu buiten te drogen.
Nu heb ik een nieuwe trui in de wasmand en er staat een label in dat je het niet mag wassen.. Mag het dan wel met de hand (of op het wolprogramma in de wasmachine?) Hoe dom van mij om zoiets te kopen!
Iemand raad?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Nog niet wassen

Ik zou hem eerst een keer dragen voordat je hem wast. Als hij het bij de eerste wasbeurt begeeft heb je er helemaal nooit plezier van gehad. En daarna gewoon op het voorzichtigste programma. Meestal zijn de wasvoorschriften wat overdreven. En als trui het niet overleeft verdient hij het ook niet om te leven.

skik

Materiaal

Waar is-ie van gemaakt? Zitten er schoudervullingen oid in of bijzondere applicaties op?

En heeft jouw machine een handwasprogramma?

Groeten,

Temet

JansjeRommy

JansjeRommy

06-06-2013 om 10:47

Gewoon wassen

Al jaren neem ik aan dat dit soort etiketten vooral bedoeld is om klachten af te wimpelen. Gewoon wassen. Eerst een keer op de hand met een mini beetje shampoo en kijken hoe dat gaat. Op een gegeven moment ook de machine in. Nog nooit problemen mee gehad.

Rafelkap

Rafelkap

06-06-2013 om 11:32

Oke

Hij is al gedragen en nu toch echt te warm Ik doe het de eerste keer maar voorzichtig en daarna gewoon op wolwasprogramma, want eigenlijk ben ik te lui om (behalve bh's) kleding met de hand te wassen. Dat is wel een goede, skik: dat de trui het niet verdient om te leven als hij het niet overleeft

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.