Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Trouwe klanten korting bij KPN

Het werkt, ik heb gebeld met de KPN, gewapend met de gegevens van Tele 2.
Het gat tussen de beide bedrijven is wel heel erg groot.
Ik ben byzonder tevreden met de service en levering van de KPN maar, zeg ik tegen de telefoniste, wat kun je aan dat gat doen?

Het pluspakket gratis TV zenders en 10 euro korting op het abbonementsgeld, dat scheelt 120 euro per jaar.

De moeite van een gratis telefoontje waard naar de klantenservice van KPN

Morgen maar eens even met het energiebedrijf bellen.

Wordt vervolgd....

pris

pris

03-12-2013 om 20:06

Ja, heb hetzelfde gehad. Wilde vorig jaar een andere gsm uitzoeken bij lopend kpn abonnement. Was in de kpn winkel gaan kijken maar vond het abonnement bij de gekozen gsm veeel te duur. Op internet rondgeneusd en ook bij tele2 een stuk goedkoper uit. Toen ik die avond kpn belde om abonnement stop te zetten wilden ze precies weten wat ik bij Tele2 kreeg. Na vijf minuten was het rond en kreeg ik het bij kpn voor dezelfde prijs. Uiteindelijk dus voor 50% korting gedurende de hele tweejarige looptijd. Ben bij kpn gebleven. Heb me er altijd over verbaasd.

Cleo

Cleo

04-12-2013 om 15:31

Hier ook

Ongeveer hetzelfde verhaal van Jasam. Scheelde in mijn geval 20 euro per maand op internet en onbeperkt bellen, ook naar mobiel! Betaal nu 35 per maand.

Jasam

Jasam

04-12-2013 om 16:27 Topicstarter

Energiebedrijf gebeld

Contract aangepast, korting €35,-- per maand op basis van de huidige afname.

Gaat lekker zo

Pris

Pris

04-12-2013 om 20:01

aanhouder

Haha, zet hem op. Gaat goed zo!

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.