Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Tricot shirts, bloesjes, jurkje mooi houden

Hoi,
Ik ben een grote fan van tricot, omdat het lekker soepel zit en omdat mijn favoriete winkels er veel van hebben
Het probleem is dat ik vind dat het niet zo lang mooi blijft. Ik was het op een normaal programma en droog het heel kort in een lauw programma in de wasdroger (kan niet zonder want blijft anders kreukelig).
Toch ga je het na 2 jaar meestal wel zien en is het mooie eraf en soms de vorm er ook wat uit.
Heeft iemand tips?

Groetjes,
Vonda

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Fiorucci

Fiorucci

22-04-2012 om 12:42

Ik zou.....

Ik zou een fijnwas op 30 graden doen met dergelijke kleding. En misschien op minder toeren centrifugeren, dan is de droger misschien niet meer nodig.

Matig houdbaar

een zomerjurkje van 3 tientjes van V&D kan één zomer mee, daarna is het echt niet veel meer.

Een jurk van een merk zoals Dolce Vita of Helena Hart en dan wel rond de 80/120 euro blijft langer mooi (gelukkig!)

Ik was beide kledingstukken op dezelfde manier, maar het verschil is duidelijk merkbaar. Niet in de droger trouwens, op 30 graden fijnwas, en dan op een hangerje laten drogen. Als er een enkele kreukel is, lauw strijken.

Vonda

Vonda

25-04-2012 om 21:52 Topicstarter

Dank jullie voor de reacties!

Ja, ik waste eigenlijk alles gewoon mee met de rest (spijkerbroeken, handdoeken, in principe op kleur) maar ik denk dat ik deze fijne was ook maar echt als fijne was ga behandelen. Ik heb ook wel korte programma's erop dus daar ga ik maar wat meer gebruik van maken.
Ik zit inderdaad ook te denken aan wat andere merken te zoeken, bedankt voor de suggesties!

Groetjes,
Vonda

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.