Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

mamsvan2

mamsvan2

06-05-2016 om 19:37

Trespa tafelblad

Voor een eettafel die op het noordoosten Komt te staan kan ik kiezen uit een antraciet of wit blad. Ik heb even zwart papier en een wit laken op mijn huidige tafel gelegd, maar het witte is veel frisser. De antraciet vind ik het mooist, maar maakt de ruimte nog donkerder. De kleurkeuze van de stoelen is dan ook lastig, want die moet ik dan ter compensatie lichter nemen. Mijn grootste angst is dat een wit blad moelijk mooi te houden is. Heeft er iemand ervaring met een wit trespablad in combinatie met vlekken van rode wijn, koffie, thee, curry, tomatensauzen.?

Alleen geen schuurspons

http://www.reinigingsmiddelen.com/a-21673759/alles-over-schoonmaken/reiniging-trespa/

Trespa laat geen vocht door toch? Ik ken trespa alleen als aftimmering voor buiten en alg aanslag enz. veeg je er makkelijk af.

Puck

Puck

08-05-2016 om 19:34

hittebestendig???

Is trespa wel hittebestendig? Beetje zonde als je een kop thee of koffie al ziet na afloop. Onderzettertjes worden snel een keer vergeten. Ik zou persoonlijk nooit voor een egaal wit tafelblad kiezen. Je ziet er iedere vieze vinger of veeg op, ik vermoed dat je blijft poetsen om het toonbaar te houden. Verder is een zwart blad niet te vergelijken met een donkere tafel. Wij hebben antraciet laminaat in de woonkamer (dat erg lijkt op natuursteen-tegels) en dat is uiteraard wel donkerder dan wanneer we een lichte vloer hadden maar het oogt beslist niet somber of erg donker omdat het licht er toch nog behoorlijk op weerkaatst. Denk dat dat met een tafelblad ook zo zal zijn.

Mamsvan2

Mamsvan2

08-05-2016 om 19:43

Antraciet

Het is toch een antraciet blad geworden, durfde het niet aan. Theeglazen en koffiemokkem moet je er zo op kunnen zetten, hete pannen ed. niet.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.