Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

mirreke

mirreke

08-03-2012 om 23:23

Trampoline

Fantastische aankoop!

mirjam

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Tanneke

Tanneke

09-03-2012 om 02:52

Hier niet meer

Na een gebroken pols (zoon) en een hersenschudding (vriendje) is ie er bij ons uit gegooid!

Al 10 jaar

Het meest gebruikte speelgoed alhier. En nog nooit blesures...de clou is volgens mij ook dat het bij je kind moet 'passen', een trampoline voor een kind dat niet zo van bewegen houd en niet lenig is, lijkt me niet erg handig. Voor een spring in 't veld die wel erg lenig is en anders in alle bomen klimt juist wel
Ondertussen (14) zijn de dubbele salto's en flikvlakken hier doornormaal.
groeten albana

Merel

Merel

09-03-2012 om 08:32

Beste aankoop

Ja hier ook nog steeds een succes. (kinderen 16 en 13) die van 13 springt nog volop, die van 16 ligt er het liefst op in het zonnetje met vriendinnen ( niet nu dus, maar in de zomer wel
Nog nooit iets gebeurd, ik heb hem iets verlaagd (zo'n 30 cm) en hij staat op het gras. Als ze eraf zouden duiken/vallen, zouden ze op het gras of in de struiken terecht komen, maar er is nog nooit iets noemenswaardigs gebeurd.

dc

dc

09-03-2012 om 08:45

Hier ook

Met een net eromheen, en er wordt elke dag zeker een uur op gesprongen. Nog geen ongelukken gebeurd hier. Maar goed, ik deed vroeger aan paardrijden. En na flink veel blessures nog steeds. Ik ben blij dat mijn ouders toen niet zeiden dat ik moest stoppen.

mirreke

mirreke

09-03-2012 om 12:03

Oh jongens!

Geen idee dat ik een nieuw draadje startte ) Het was de bedoeling mij onder het draadje succesvol speelgoed te scharen.
Maar een draadje als lofzang op de trampo vind ik ook niet verkeerd.
Enfin, voor ons is dus de trampoline met afstand het meest bespeelde en succesvolle speelgoed dat we ooit hebben gekocht! Hier ook nog nooit wat gebeurd. Inmiddels hebben we wel de grootste maat, en het liefste kocht ik een echt goede (een elfje meen ik), omdat die ook 's winters wat beter in vorm blijven (de rand). En omdat het springdoek beter springt, is mij verzekerd.
Hier staat hij een beetje onder een boom die als springplank wordt gebruikt.

Al zes jaar...

...een succes.
We hebben een indoor kleintje met net die in de woonkamer staat.
Max 35 kilo, dus nog even groeien en dan mag de oudste er niet meer op.
Maar voorlopig willen we het ding ng niet misen!

Vic

Vic

09-03-2012 om 15:57

Dirksmama (o.t.)

Jouw kinderen zijn toch al tieners? En nog geen 35 kg?

Al meer dan 10 jaar haha!

hebben wij een trampoline en inmiddels wordt hij gebruikt om de nieuwste sprongen en trics voor het snowboarden te oefenen... (soms beter om niet te kijken voor ouders haha!) zou niet zonder gewild hebben!

Vic ot

oudste wordt volgende maand pas 13 hoor. En die woog eergisteren bij de tandarts 31 kilo. Hij is nog niet zo lang.

Vic

Vic

10-03-2012 om 18:15

Oh (o.t.)

Mijn 12-jarige dochter weegt veel meer (40+) en is ook niet zo lang (1.55 m.), maar meisjes zijn misschien op die leeftijd zwaarder.

Ot nog lang zo lang niet

hij is nog niet zo heel lang geleden de 140 gepasseerd.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.