Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Frisa

Frisa

28-08-2011 om 23:28

Traktatievraagje

Hoi!
Mijn dochter heeft binnenkort een kampweekend met de vereniging waar ze lid van is. Het gaat om ca. 80 deelnemers van 12-18 jaar.
De verjaardag van mijn dochter valt op de eerste dag van het kamp. Het lijkt me leuk om iets te trakteren.
Wie heeft er een origineel idee dat ook qua kosten te behappen is?
Dank voor het meedenken alvast ....

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Rembrand

Rembrand

29-08-2011 om 00:09

Mini-negerzoenen

Bij de Lidl verkopen ze mini-negerzoenen in drie kleuren ( puur,melk en witte chocolade in één doos).
Die zijn niet superduur.
Of mini-tompoucen ( Tommies van Maitre Paul). 15 in een doosje.
Of slagroomsoesjes. Die kan je ook zelf maken en eventueel invriezen. Als ze ze ingevroren meeneemt en vroeg op de dag trakteert zijn ze nog lekker.
M.

Lollies, dropveters

Ik denk dat ik voor iets minder bederfelijk zou kiezen; dropveters, lollies, mini-marsjes of zoiets. Zeker omdat het om 80 personen gaat, dan verwacht niemand een grote traktatie. En op een kamp grote taarten mee te gaan nemen. Gewoon een paar zakken en lekker uitdelen.

Gefeliciteerd he!

Dorry

Salmiakknotsen

Geïnspireerd door Dorry zeg ik: salmiakknotsen. Of eten kinderen die tegenwoordig niet meer? Ik zie ineens een beeld voor me van 80 pubers met éen bolle wang en een stokje uit hun mond ...

Die mininegerzoenen zijn wel lekker, maar kwetsbaar bij vervoer. Dan is een dropveter oid beter te doen.

Misschien ook aardig: snoepmuizen, - spinnen oid. Maar geen idee of dat ook in grote zakken te koop is.

Groeten,

Temet

Frisa

Frisa

29-08-2011 om 18:29

Lol lies

Krijg ineens Kojak associaties. Leuke tip! Ik denk dat ik een lolly assortiment ga samenstellen. Ziet er ook leuk uit om te trakteren.
Dank allemaal voor het meedenken!
Frisa

Tink

Tink

31-08-2011 om 18:42

Beemer

He gelukkig, ik was dus de enige niet

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.