Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Sporter

Sporter

26-08-2020 om 18:15

Trainingsbroek gezocht

Ik zoek een trainingsbroek (met rits bij de enkel) die ik aan kan doen naar en van het sporten. En als ik op mijn bestemming ben aangekomen, deze uit of aan kan trekken zonder dat mijn schoenen uit hoeven.
Alles is slimfit tegenwoordig en dat krijg je niet over een schoen heen.
Het wordt wat koeler en ‘dus’ te koud om nog met kort sportbroekje over straat te gaan.
Wie heeft een fijne broek in gebruik en kan die aanbevelen?

vlinder72

vlinder72

26-08-2020 om 18:30

Reece

Trainingsbroeken van het merk Reece hebben heel lange ritsen. Ideaal om snel aan en uit te trekken.

Het is een hockeymerk maar de broeken worden ook veel bij atletiek gebruikt omdat ze makkelijk over (spike) schoenen getrokken kunnen worden.

Ik weetniet of alle modellen zo'n lange rits hebben maar het staat bij de specificatie en op de foto's kan je ook wel zien.

Misdreavus

Misdreavus

26-08-2020 om 18:39

een rok

Ik deed vaak een rok over mijn sportkleding, makkelijk vanwege het aan- en uitdoen met schoenen aan.

Flavia

Flavia

26-08-2020 om 19:07

Victor, Forza

Dochter heeft een aantal fijne broeken van Victor, (de bovenste in de link) Zelf heb ik Forza,

Eigenaar van deze zaak kan je zeker goed advies geven

https://www.allrackets.com/webshop/product-categorie/kleding/?filter_type-textiel=lange-broek&filter_voor-wie=dames

Ook reece

ik dacht ook meteen aan reece... zitten erg lekker.

Sas

Sas

27-08-2020 om 10:52

moet de broek ook weer aankunnen?

Als je alleen onderin de pijp een rits heb, krijg je de broek wel uit met schoenen aan. Maar een broek aantrekken met schoenen aan is veel lastiger.
Ik zou ook gaan voor een Reece met de rits over de hele zijkant van de pijp.
Volgens mij zijn ze in meerdere materialen: wat harder/waterafstotend of zachter/soepeler. Voor jouw doel lijkt me de harde variant het beste.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.