Nieuw: Ontdek nu alle events en workshops bij jou in de buurt op het Ouders Eventplatform
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Evelien

Evelien

29-04-2015 om 13:57

Tot welke leeftijd spullen verkopen op Vrijmarkt

Afgelopen jaren ging ik steeds met kinderen spullen verkopen op de Vrijmarkt. Leuk zakcentje voor de kinderen en ik vind het ook leuk.

Dit jaar wilde mijn dochter, de oudste van 15, niet meer mee. Wilde zelf met vriendinnen rondlopen. Ben alleen met zoon van 11 gegaan, geen punt.

Vroeg me af, tot welke leeftijd gingen jullie kinderen (mee) spullen verkopen op de Vrijmarkt?

Hadewich

Hadewich

29-04-2015 om 14:23

Hier

De oudste ging mee tot die twaalf was, jongste wilde dat jaar niet meer mee en bleef thuis, toen tien jaar oud. Vanaf het jaar daarna gingen wij zelf niet meer, we hadden niks meer om te verkopen en we waren het ook een beetje beu. Maar de kinderen gingen toen wel, samen. Daarna nooit meer.

Barvaux

Barvaux

29-04-2015 om 16:09

hmm

Wat heeft een puber van 15 eigenlijk nog te verkopen denk ik dan?

Mijn oudste deed het de laatste keer met 14 maar wilde vorig jaar met 15 nog wel maar wij hadden er geen zin in.

Dit jaar hebben we niet verkocht en volgend jaar hebben we echt niets meer te verkopen op koningsdag, wat we hebben gaat dan liever op mp of op een plaatselijke facebookgroep.

Fiorucci

Fiorucci

29-04-2015 om 16:21

Barvaux

Keldind, cds,boeken,sieraadjes,etc.

Fiorucci

Fiorucci

29-04-2015 om 16:21

ehm

Kleding dus

Katniss

Katniss

29-04-2015 om 18:58

Hier

De vrijmarkt is hier voor kinderen t/m 15. Ik heb er ook wel kleedjes gezien met alleen volwassenen erbij, dus er wordt niet zo strikt gekeken. Ik was met twee 10-jarigen die ook de helft van de tijd op stap waren en mij op de winkel lieten passen.

Barvaux

Barvaux

29-04-2015 om 20:37

fio

Zijn er pubers van 15 die hun kleding gaan verkopen op Koningsdag?

Nou ja en de rest van je voorbeelden herken ik ook niet. Volgens mij valt er met 13 wel een gat in wat je kunt verkopen als je elk jaar gestaan hebt. Cd's? Wat zijn dat zou mijn zoon bijna vragen...

Fiorucci

Fiorucci

03-05-2015 om 11:57

Barvaux en anderen

Sterker nog, er zijn hele facebookgroepen met pubers die hun kleding aan elkaar verkopen, en cds, sieraden, etc. De vrijmarkt alhier wordt overigens bevolkt door alle leeftijden, hele gezinnen, tot senioren, kinderen alleen, etc. Alhier is de vrijmarkt niet specifiek voor kinderen.

Monique D*

Monique D*

03-05-2015 om 18:06

Leeftijd kinderen Vrijmarkt

Mijn kinderen waren rond 8 en 10 jaar toen wij tijdens Koninginnedag in het Vondelpark in Amsterdam (speciaal voor kinderen) belandden om allerlei dingetjes te verkopen. Maar wat erg leuk was dat wij een keyboard hadden en de kids allerlei liedjes erop speelden. Daar kwam het publiek erop af..

Wij hebben de vrijmarkt ook voor onze deur. De volgende keren had mijn zoon daar geen zin meer in, maar mijn dochter heeft met haar vriendinnetje ook allerlei spullen verkocht. En dat heeft ze gedaan tot een jaar of 12, toen waren ze het zat.

Ik ben blij dat ik de kinderen niet meer hoef te entertainen tijdens Koningsdag (en -nacht), zij kunnen zichzelf uitstekend vermaken en hebben mij hiervoor niet meer nodig. Geen gesjouw meer met spullen!

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.