Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Anoniem

Anoniem

05-09-2013 om 08:49

Tot op het nieuwe forum!

Met of zonder nieuwe nick

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Puck

Puck

05-09-2013 om 08:56

Tot ziens

En ik ben erg slecht in nickwissels dus.... niet doen!!!

Tijgeroog

Tijgeroog

05-09-2013 om 09:00

Joehee

Het is 9 uur! Tot later!

Tot straks!

tot forum

Tijgeroog

Tijgeroog

06-09-2013 om 09:07

Hallo!

Daar zijn we weer! Het is hier mooi geworden!

Tink

Tink

06-09-2013 om 09:20

hij doet ut!

Het ziet er mooi uit maar ik vind het wel enorm wennen! Mis mijn vertrouwde oranje schermpje *boehoe snik*
En ik vind het lastig dat je nu niet gewoon de laatste reacties aan kunt klikken, maar alles door moet scrollen op die pagina.

eerste indruk

Ik ben niet zo heel blij met mijn eerste indruk. Wellicht moet ik de weg nog even vinden, maar een paar dingen die ik aan het oude forum zo waardeerde ben ik best wel kwijt...

Tink

Tink

06-09-2013 om 09:32

hee

Ik kan niet zien wie de starter van een topic is, of kijk ik scheel?

En wat betekenen die 'wolkjes' bij elke draad?

Tink

Tink

06-09-2013 om 09:37

oh wacht

De 'wolkjes' heb ik al gevonden, onderaan de pagina.

Serieus?

Maandenlang een actief draadje over opruimen (een kastje per dag), en dan een foto van een plank met troep bovenaan de pagina? Dat kan echt niet! ;0) Maar verder is het mooi geworden hoor!

skik

Vera*

Vera*

06-09-2013 om 09:46

weer terug

Ik zie het maar als bij een verhuizing, dan moet je ook de weg zien te vinden in je nieuwe buurt.
Wel leuk dat er bekenden mee zijn verhuisd

Tigress

Tigress

06-09-2013 om 10:34

Ben er ook weer

Het is mooi, fris! Maar ik moet ook wennen hoor. Tja als je 16 jaar meeloopt moet je ook hier meelopen.

Tink

Tink

06-09-2013 om 10:40

profiel

We blijken opeens een profiel te hebben. Ik hoop niet dat dat voor medeforummers te bekijken is?

Katniss

Katniss

06-09-2013 om 11:26

Wolkjes

Die wolkjes had ik gemist, en ik weet ook niet of die nu zo nodig zijn. Het is allemaal een beetje zoeken, want in het oude forum bleven de discussies gewoon op dezelfde volgorde te staan. En ik houd wel van een beetje vastigheid. Kun je trouwens ook de instellingen zo zetten dat de nieuwste reacties bovenaan komen als je een discussie opent? Nu moet ik iedere keer naar onder scrollen.
En ik heb toch maar wel een nieuwe nick. Ook die went vanzelf

toja

toja

06-09-2013 om 12:01

Wennen

Ik vind het ook erg wennen! De laatste tijd las ik voornamelijk alles op de app.
Jammer dat daar nog geen nieuwe app voor is.
Nu maar gewoon veel lezen en proberen!

Forumredactie OO

Forumredactie OO

06-09-2013 om 12:47

Oh, ik begrijp jullie zo!

Voor ons is het ook zo nieuw en wennen... 16 jaar oude streken verander je ook niet zomaar.

Nu de inhoud

Ik wil voorstellen om naar Algemeen te gaan in de nieuwe draad (discussie heet dat nu) Opmerkingen over de nieuwe site/forum.

Daar leg ik dan in één keer dingen uit.
Bijv. hoe je snel naar je favoriete discussie kunt komen.

Overigens: niemand anders dan jijzelf ziet je eigen profiel-pagina!

oregano

oregano

06-09-2013 om 21:23

Wennen maar wel fris uiterlijk!

Ik kijk nu net. Wel wennen, net als een nieuwe mobiel. Zal even eea lezen aan uitleg. Mis wel de oranje echte ool kleur na 15 jaar. Went wel,
Groet oregano, misschien ook wel toe aan een nieuwe nick na de verbouwing ; ) want dan zijn de mensen en ikzelf als,oregano mij zat met alle verbouwingsellende.

+ Brunette +

+ Brunette +

07-09-2013 om 19:19

Okee, het is wennen maar er zijn ook voordelen.

Een heel draadje doorlezen is nu makkelijker, gewoon scrollen in plaats van klikken. Of even terugscrollen om een eervorige reactie te bekijken terwijl je je reactie aan het formuleren bent: heerlijk!

brunette

Nou, over het makkelijke van het scrollen verschillen de meningen dus nogal Ik hoor bij degenen die het erg onoverzichtelijk vinden. Het is preceis waar ik bij andere fora op afknapte en waardoor ik het hier zo prettig vond. Ik ga mijn nick maar veranderen naar "Antiquiteit", geloof ik...

Puck

Puck

09-09-2013 om 09:01

Pffft... inderdaad wennen

Ook weer terug. op "de grote dag" diverse keren al gekeken of de website weer in de lucht was, maar helaas het liep kennelijk allemaal wat uit.
Ik moet er ook nog mijn draai vinden. Ik ben van de generatie Genista en ik vond het overzicht van het vorige forum zo overzichtelijk. In één oogopslag zag je alle discussies met daaronder alle reacties. Nu zie je dat allemaal niet meer. Ik ga mijn nick toch ook maar veranderen in iets van "te oud om moderne fora te scrollen"

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.