Nieuw: Ontdek nu alle events en workshops bij jou in de buurt op het Ouders Eventplatform
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Yaron

Yaron

20-12-2011 om 12:19

Tortilla vulling

De kinderen willen op tweede kerstdag graag tortilla's eten, ik vind dat ook wel een goed plan, dan kunnen ze lekker zelf met hun eten bezig zijn. Maar we eten het wel vaker en ik wil nu wat andere vulling erbij doen, wij hebben het altijd met gehakt/kip bruine bonen, sla, mais, tomatensaus en creme fraiche. Ze lusten veel, maar geen vis en geen kaas.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Puck

Puck

20-12-2011 om 13:19

Wat dacht je van

Blokjes fijngesneden tomaat, rauwe paprika, gebakken uitjes, enigzins verkruimelde tortillachips, zelfgemaakte guacamole, biefstukreepjes.....

Guinevere

Guinevere

20-12-2011 om 20:59

Hete kip

Ik zou zeggen: hete (spicy) kipstukjes. En die sla etc en guacamole en tortillachips en creme fraiche zijn er altijd lekker bij.

ilsepilse

ilsepilse

22-12-2011 om 16:58

Kijk es id ah allerhande papieren versie

daar stond een tortilla taart , of even googelen mss zag er lekker uit en ook heerlijk voor kinderen !

Margriet*

Margriet*

22-12-2011 om 21:08

Wij doen meestal

stukjes kip, kidneybonen, rode paprika dat bakken we met een zakje tacokruiden (ja een zakje!). Dan op tafel sla, stukjes avocado, tacosaus (uit een potje), geraspte kaas, stukjes tomaat en zure room. Dat allemaal in een taco/tortilla. MMMMMmmM

Yaron

Yaron

23-12-2011 om 15:25

Bedankt

Bedankt voor de tips, ik ga van alles wat op tafel zetten en dan doen ze er maar op wat ze lekker vinden.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.