Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Tondeuse voor schaamhaar gezocht

Omdat ik mijn schaamhaar niet durf te scheren omdat mijn huid verschrikkelijk gevoelig is voor scheren en ontharingscreme, wil ik de wilde haren temmen met een tondeuse. Maar welk type tondeuse is geschikt hiervoor? Iemand ervaring?

Janeway

Janeway

04-07-2015 om 23:29

alle?

Gewoon elke tondeuse. Ik zou er dan wel een aanschaffen die je alleen gebruikt voor die regio.. Wil je je hoofdhaar scheren zou ik dat met een andere doen.. Gewoon het idee. (ligt aan mij).

Manscaping

Ik denk dat zo'n tondeuse die mannen gebruiken voor het bijwerken van hun borsthaar ook prima werkt voor jouw ladyscaping.

skik

Noet

Noet

05-07-2015 om 00:19

deze?

http://www.wilkinson-sword.be/nl_NL/vrouwen/producten/scheertoestellen-en-messen/quattro

Gebruik ik nu al een aantal jaar en ze gaan best lang mee, kun je ook onder de douche gebruiken. En dan gebruik je gewoon de mesjes niet.

Dendy Pearson

Dendy Pearson

05-07-2015 om 15:09

Baardtrimmer

Daar gebruik ik de baardtrimmer van mijn man voor. Een gewone londense is breder en de kop van een baardtrimmer kan meebewegen

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.