Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

tomaatje

tomaatje

04-07-2015 om 12:05

tomtom bezweken aan de hitte

waarschuwing!
Neem dat ding mee uit je auto, want bij teveel hitte kapt-ie ermee (merkte mijn ecthgenoot. Het ding was pas een paar maanden oud.

Ook de tablet kan niet best tegen warmte, en kijk uit uit met je smartphone.

handleidingen

staat vgm ook in de handleidingen van apparaten: niet boven x-temperatuur ...maar ja welke man leest nou een handleiding

Katniss

Katniss

04-07-2015 om 21:38

8 jaar

Mijn TomTom is 8 jaar oud en ligt altijd in mijn dashboardkastje. Hij weet niet altijd de weg, want het is een type dat je moet updaten met een of ander SD-kaartje waarvoor ik geen device heb. Met dit warme weer duurt het inderdaad vreselijk lang voordat hij een satelliet vindt. Soms moet ik hem dan ook even uit en aan zetten. Een paar jaar geleden in Zuid-Frankrijk (heet, en geen airco in de auto) deed hij het helemaal niet meer. Toen ik hem twee weken later weer aanzette vond hij weer een signaal.
Ik zou de Tomtom dus niet gelijk weg gooien, maar het straks als het koeler is nog eens proberen.

Yeti

Yeti

05-07-2015 om 08:33

In de vriezer

Soms helpt het om oververhitte batterijen een nachtje in de vriezer te leggen. Wel in een plastic zaakje, anders komt er teveel vocht bij. Het hielp bij mijn mobiel, dus waarom niet bij een TomTom?

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.