Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Vic

Vic

16-05-2012 om 18:20

Tnt pakjes te laat ;-(

Ik had kleding besteld en via de track & trace code die ik van Esprit had gekregen zag ik vanmorgen dat de zending gepland stond voor aflevering vandaag tussen 15 en 18.30 uur. Dat kwam niet zo handig uit, maar omdat ik het toch wilde hebben (ga het weekend weg) heb ik mijn dag er omheen gepland. Net kijk ik weer op die track & trace, staat er bezorging op vrijdagochtend!
Stelletje minkukels ;-( Zit ik de hele dag te wachten, en heb ik toch nog niets om aan te trekken.
Zou je daar nu schadevergoeding voor kunnen vragen?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Oo das balen

ik vrees dat je er niks mee kan,helaas.Of je moet een uitdraai kunnen maken dat het veranderd is?
Maar wat mij wel opvalt is dat het bij esprit wel vaak is. Ik bestelde bij esprit op maandag en bij de WE op donderdagavond om 18.45! en ze waren allebei er vrijdagmiddag!
Esprit duurt hier heel erg lang, wij hadden t vorige keer met een feestje, gelukkig had ik nog iets anders om aan te doen maar ik baalde wel!
Toch een heel fijn weekend, maar even shoppen daar

Herkenbaar

Vrijdag hele dag thuis gebleven omdat Selektvracht tuinstel af kwam leveren. Eind van de middag stond er op track en trace: geadresseerde niet thuis, bezorging eerstvolgende bezorgdag. Op hun site zag ik dat ze zaterdagochtend ook zouden bezorgen, dus wij bleven zaterdagochtend weer thuis. Ook zaterdag geen tuinstel, uiteindelijk werd het maandag bezorgd. Ik heb wel leverancier gebeld en dit gemeld. Ik vond het vooral idioot dat ze zomaar zeggen dat we niet thuis waren, dat waren we zeker weten wèl.

Bezorger had zeker geen zin meer, of stond in de file

en verzon toen 'klant niet thuis'

Of zou dat niet kunnen?

69er

69er

16-05-2012 om 22:59

Tnt

bezorgde hier vanvond om 21:15 nog een pakket.
69er

Bromvlieg

Ik denk dat je gelijk hebt, geen zin, geen tijd meer... Die mogelijkheid kunnen ze vast niet aanvinken dus dan geef je klant de 'schuld'.

Vic

Vic

17-05-2012 om 10:20

Tja

Bedankt voor het medeleven Ja, het is balen, zeker ook omdat ik morgen helemaal niet thuis ben. Nou ja, het is ook geen zomerrokjesweer dus die had ik toch niet aan gekund...

Ik blijf er nooit voor thuis

Ik verleg nooit mijn programma voor een bezorging, zeker niet voor TNT.

Meubelen oid is iets anders, maar online bestelde dingen? Als ik niet thuis ben dan komen ze nog maar een keer. Niets zo irritant dan op een bezorger te moeten wachten die ergens gedurende de dag kan komen. Zonde van mijn tijd.

Ik kan me je irritatie goed voorstellen, zeker als je echt op iets zit te wachten. Ik neem nooit de gok dat ik iets op de valreep bestel en dat het er dan op tijd is. Een keer gedaan, geen succes, nooit meer.

Online bestellen is handig en leuk, maar je moet je geen zorgen hoeven maken over de levering.

Ja maar..

als je een pakje 8 later nog niet hebt dan is het niet op de valreep besteld en dat gebeurt me bv bij esprit regelmatig, daar bestel ik nu dus veel minder.

Merel

Merel

17-05-2012 om 14:21

Naar je werk?

Als je ergens werkt waar toch van 9.00 tot 17.00 een receptioniste bij de deur zit, zou je het ook daar kunnen laten afleveren? (tenminste op ons kleine kantoor deed een collega van mij dat ook wel eens) lekker makkelijk,want er zit altijd iemand.

Vic

Vic

20-05-2012 om 13:50

Het is goed gekomen

Gelukkig was het geen rokjesweer in Limburg. Wel droog, dus ik heb me prima vermaakt. Gisteren was het prachtig weer maar toen gingen we weer naar huis, en was mijn pakje bij de buurman bezorgd.
Ik moest wel lachen om de suggestie om het op mijn werk te laten bezorgen. Dat gaat niet altijd goed. Het is me wel eens overkomen dat er een pakketje was bezorgd (zakelijk) waarop mijn naam niet juist vermeld stond. Daar konden ze toen niets mee, dus hebben ze het naar onze centrale postkamer in Heerlen gestuurd. Zie het dan maar eens op korte termijn terug te krijgen. Wat dat betreft is het bij ons net TNT

Hier deze week ook

Bij ESVO een grondzeil laten maken voor onze vouwwagen. Vorige week nog contact gehad, zouden uiterlijk vorige week vrijdag opsturen zodat het uiterlijk afgelopen maandag of dnsdag bij ons ziu zijn. Kwam goed uit omdat wij woesndag vertrokken voor een lang hemelvaartweekend MET vouwwagen. Dinsdag tegen de avond nog niets, ESVO gebeld, bleken ze het pas afgelopen dinsdag verstuurd te hebben!!!! Dus zonder grondzeil op pad geweest......ligt nu bij de buurvrouw die niet thuis is en afwachten maar wanneer zij thuis is..... GRRRRRRR.

Pham

amk

amk

21-05-2012 om 10:04

Vic?

in welk Limburg zat jij dan, want ik heb vanaf woensdag in de kortebroek en rokjes gelopen. Het was heerlijk warm en zonnig. Alleen in de eerste nacht (woe/do) nachtvorst. Zelfs voor T heb ik korte broeken gemaakt van haar campingjeans (broeken met gat bij knie)

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.