Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Mare

Mare

27-12-2016 om 17:59

Tips Amsterdam Light Festival

Onze goede vrienden zijn recent getrouwd. Wij konden daar, door al geboekte vakantie, helaas niet bij zijn.
We willen alsnog 'vieren' met hen, en proosten op hun huwelijk.

We hebben bedacht dat we dat doen met een 'programma': eerst high tea bij c-taste, en daarna de rondvaart.
En daar zoek ik wat tips voor: we willen graag met z'n vieren aan een tafeltje oid, dus niet 4 naast elkaar of 2 aan 2 achter elkaar. Kan dat uit de verschillende aanbieders niet zo zien. Ook is het leuk als er nog iets geseveerd wordt qua klein hapje en drankje.

Wie van jullie is (dit of vorig jaar) al geweest, en kan me tippen welke maatschappij die mogelijkheid biedt?
Overigens, we gaan pas 2e helft januari, dus kaartjes zijn er nog genoeg gelukkig.

Ben benieuwd, dank alvast!

specht

specht

27-12-2016 om 18:31

Lovers

Deze week met Lovers geweest die hadden tafeltjes voor zes personen, er varen dan dus drie mensen vooruit en drie achteruit.
Ook was er een tafeltje voor vier of vijf personen.
Wij hadden zonder hapjes geboekt, maar volgens mij kun je bij hen ook met hapjes boeken.
De plaatsen zijn vrij, dus als je met elkaar aan een tafeltje wil zitten moet je vroeg zijn.
Ze hebben verschillende opstaplocaties

Mare

Mare

30-12-2016 om 19:11

Dank Specht!

Helemaal goed!
Hebben inmiddels geboekt, met tafeltje bij Lovers, en met hapjes. En zorgen gewoon dat we er bijtijds zijn.
Zin in!

Specht

Specht

30-12-2016 om 23:48

Mare

Veel plezier,het was echt leuk

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.