Nieuw: Ontdek nu alle events en workshops bij jou in de buurt op het Ouders Eventplatform
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

P

P

16-04-2012 om 13:14

Tip: slipcursussen

Ik heb al bijna 20 jaar mijn rijbewijs maar ik had nooit een slipcursus gedaan omdat ik het gewoon enorm duur vond (iets van 200-300 euro per dag inclusief een maaltijd ofzo).

Anderhalf jaar geleden won Pman een compacte cursus (iets van 130) euro en daar kun je nu op bieden via vakantieveilingen: http://www.vakantieveilingen.nl/dagje-weg/cursussen.html

Volgens mij heeft Pman voor rond de 40 euro geboden en vanmorgen ben ik dus heerlijk rondjes gaan draaien. Ik was best wel zenuwachtig en was bang dat ik kotsmisselijk zou worden omdat er ook nog 2 anderen in je auto zitten maar dat viel 100% mee (eentje had wel erg veel moeite met een bepaald onderdeel waarbij ik zelfs mijn hoofd stootte maar het was het allemaal meer dan waard).

Doen!

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Puck

Puck

16-04-2012 om 16:14

Met p eens

Om diezelfde redenen als P beschrijft hebben wij afgelopen najaar via actievandedag een slipcursus geboekt en dat was ook echt de moeite waard. Ook voor iets van 30 euro pp. Ze spiegelden het alleen wel wat te mooi voor: je kon op allerlei plaatsen op je eigen datum inschrijven. Als je dan je vouchers krijgt zie je ineens dat je idd op allerlei plaatsen in kunt schrijven, maar met een heel beperkt aantal data. Als je dat van te voren weet en flexibel bent in de dag dan is het zeker een aanrader.
En ook ik, die al wagenziek wordt van een ritje van 30 km had er totaal geen last van, ondanks alle getol en gedraai, snel optrekken, blokkerend remmen, etc.

Puck

Puck

16-04-2012 om 20:58

mijn cursus was van Prodrive. Zij pretenderen in de advertentie dat je op een zelf gekozen datum op een van de vele locaties terecht kan. Als je dan een locatie in je omgeving kiest dan blijken ze die ineens maar op 2 data aan te bieden, wil je op een andere dag dan moet je naar een andere locatie uitwijken die veel verder weg was. Dat wisten we dus niet van te voren. Omdat wij gebonden waren aan bepaalde dagen moesten we nu uitwijken naar een locatie 100 km verderop.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.