Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

liora

liora

28-11-2012 om 19:01

Tip gevraagd voor surprise

Hallo,

Als surprise wil ik een bom maken. Cadeau is een kleine basketbal. Die wil ik inpakken in glanzend zwart papier. Daaraan vast moet een touwtje wat dan een beetje omhoog blijft staan. Wie heeft een suggestie wat ik daarvoor kan gebruiken?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Henriette123

Henriette123

28-11-2012 om 19:13

Pijpenragger/chenille draad.

Een zwarte pijpenragger/chenille draad.

Of installatiedraad, als je tenminste zwart installatiedraad hebt liggen.

Laatste alternatief: een stuk veter een paar keer insmeren met lijm of lak, dan wordt-ie mooi stijf en blijft ie er ook mooi uitsteken.

Groeten,

Temet (goed idee voor een surprise trouwens, ik onthou m)

liora

liora

28-11-2012 om 22:19

Waar koop ik dat?

Een zwarte pijpenragger? Ik ben echt hopeloos...

Temet we maken nog een vlammetje aan het uiteinde van de draad van oranje, rood en geel karton. Denk dat we daar het langst mee bezig zijn!

Toke

Toke

28-11-2012 om 23:18

Ijzerdraadje

Bij tuincentrum of bouwmarkt ijzerdraad halen dat bedoeld is om planten/struiken op de binden. Paar keer dubbelvouwen om het stevig te maken en dan met reep zwart crepepapier omwikkelen.dat zwarte crepepapier kun je ook gebruiken om de bal te omwikkelen. Doe je er daarna doorzichtig huishoudfolie omheen voor het glanzende effect.
Leuk idee inderdaad!

Henriette123

Henriette123

28-11-2012 om 23:52

Oa speelgoedwinkel

In ieder geval in knutsel en speelgoed winkels; maar winkels als de action,wibra hebben die dingen vaak ook.toevallig zag ik het van de week nog bij onze speelgoedblokker liggen.

Uhm

chenille draad bij hema en action

mix

mix

29-11-2012 om 17:45

Zie net op tv

een zelfgemaakte bom met een sterretje erin, wie weet onder begeleiding van juf mag er een bom in de klas zijn met brandend sterretje alsof hij gaat ontploffen?

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.